۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۴-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۸۱۸۰
انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۴-۱۱-۱۳۹۳

نخست وزیر عراق: حتی یک سرباز ایرانی در خاک عراق حضور ندارد

وی درباره حضور سردار سلیمانی گفت: وی یک مقام نظامی ایرانی است و من تعامل با وی را انکار نمی کنم. ما با این مرد در تعامل بودیم و بسیار برای وی و تشکیلات ایران احترام قائلیم.
نخست‌وزیر عراق در نشست داووس، نقش ایران در مبارزه با داعش در کشورش را بسیار مثبت توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، حیدرالعبادی گفت: ایرانی‌ها در مراحل نخستین که داعش نیروهایش را به عراق گسیل داده بود، به ما کمک کردند. آنان هم به بغداد و هم به نیروهای کرد کمک کردند. آنان در ارسال سلاح و مهمات بسیار سریع عمل کردند .

بر اساس گزارش واحد مرکزی خبر، وی افزود: نمی توانم انکار کنم که آنان بسیار مفید بودند. آنها هم اکنون نیز به ما کمک می‌کنند ولی باید روی این مساله تاکید کنم که حتی یک سرباز ایرانی نیز در خاک عراق حضور ندارد و حتی یک سرباز ایرانی نیز در خاک ما نمی‌جنگد. پیشتر نیز حضور نداشتند.

وی درباره حضور سردار سلیمانی گفت: وی یک مقام نظامی ایرانی است و من تعامل با وی را انکار نمی کنم. ما با این مرد در تعامل بودیم و بسیار برای وی و تشکیلات ایران احترام قائلیم.
برچسب ها: العبادی ، عراق
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود