۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۶-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۸۶۴۲
انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۶-۱۱-۱۳۹۳

مرد جوان: از ازدواج در سن کم پشیمانم؛ طلاق می خواهم

آن زمان بچه بودم و نمي‌دانستم كه زندگي و ازدواج و مسووليت يعني چي. فقط عشق جلوي چشمانم را گرفته بود. ولي حالا پي به اشتباه خود برده‌ام و تصميم دارم جدا شوم. من از جواني ام هيچ نفهميدم و مي‌خواهم براي هميشه همسرم را طلاق بدهم.
مرد جوان كه از ازدواج خود در سن پايين پشيمان شده بود به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: مي‌خواهم از همسرم جدا شوم چون ديگر نمي‌توانم با او زير يك سقف زندگي كنم.

وي ادامه داد: من وقتي با همسرم ازدواج كردم تنها 19 سال داشتم و خيلي بچه بودم. آن زمان يك عشق دوران نوجواني به سراغم آمد و خام شدم به خواستگاري رفتم. اما حالا كه 5 سال از ازدواجم مي‌گذرد تازه متوجه شدم كه اشتباه كرده ام. در اين مدت هميشه با همسرم اختلاف داشتم و سر مسائل مالي هميشه در خانه ما جنگ و دعوا بود.

پسر جوان گفت: من آن زمان بچه بودم و نمي‌دانستم كه زندگي و ازدواج و مسووليت يعني چي. فقط عشق جلوي چشمانم را گرفته بود. ولي حالا پي به اشتباه خود برده‌ام و تصميم دارم جدا شوم. من از جواني ام هيچ نفهميدم و مي‌خواهم براي هميشه همسرم را طلاق بدهم. زندگي با دعوا و استرس را ديگر نمي‌توانم تحمل كنم.

پس از درخواست اين مرد قاضي همسر وي را نيز به دادگاه احضار كرد.
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها