۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۶-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۸۶۶۳
انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۶-۱۱-۱۳۹۳

صدور قرار وثیقه 100 میلیونی برای مدیرمسوول «مردم امروز»

وی ادامه داد: بازپرس برای مدیرمسئول روزنامه مردم امروز قرار وثیقه 100 میلیون تومانی صادر کرد که ما این وثیقه را تودیع کردیم.

وکیل‌مدافع مدیرمسئول روزنامه «مردم امروز» از صدور قرار وثیقه 100 میلیون تومانی از سوی بازپرس شعبه 2 دادسرای فرهنگ و رسانه برای موکلش خبر داد.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه بازپرسی برای پرونده روزنامه مردم امروز، گفت: صبح امروز با مدیرمسئول روزنامه مردم امروز در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافتیم. پس از تحقیقات و تفهیم اتهام، آخرین دفاع از موکلم اخذ شد.

وی ادامه داد: بازپرس برای مدیرمسئول روزنامه مردم امروز قرار وثیقه 100 میلیون تومانی صادر کرد که ما این وثیقه را تودیع کردیم.

وکیل مدافع مدیرمسئول روزنامه مردم امروز خاطرنشان کرد: اکنون بازپرس باید تصمیم‌گیری کند که این تصمیم یا صدور قرار مجرمیت یا صدور قرار منع تعقیب است که اگر قرار منع تعقیب صادر شود دادستان می‌تواند مخالفت کند و اگر هم قرار مجرمیت صادر و دادستان نیز موافقت کند، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می‌شود.

علیزاده‌طباطبایی با بیان اینکه ما اتهام مطرح شده مبنی بر توهین به مقدسات را قبول نداریم، گفت: زیرا سوء تفاهمی به وجود آمده است و امیدواریم بازپرس این موضوع را بپذیرد.

ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها