۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۹۰۷۸
انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۸-۱۱-۱۳۹۳

مشاجره لفظی منجر به قتل شد!

به دنبال این حادثه و با اشراف خوب اطلاعاتی، نسبت به این افراد شناسایی های لازم انجام و در نهایت موتورسوار و ترک نشین آن دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مشاجره لفطی در پی یک حادثه رانندگی منجر به قتل جوانی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'عبدالرضا ناظری' افزود: موتورسوارانی که در جریان یک حادثه رانندگی و اقدام تلافی جویانه در خیابان شهید رجایی شهر کرمان جوانی را به قتل رسانده بودند، با تلاش پلیس امنیت، شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: 27 دی ماه سال گذشته یک مورد تیراندازی توسط ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان شهید رجایی شهر کرمان رخ داد که در اثر این تیراندازی یک تن کشته و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.

ناظری افزود: به دنبال این حادثه و با اشراف خوب اطلاعاتی، نسبت به این افراد شناسایی های لازم انجام و در نهایت موتورسوار و ترک نشین آن دستگیر شدند.

ناظری ادامه داد: در این رابطه هم سلاح شکاری به کار رفته در صحنه قتل و هم یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، مقادیر مهمات، اسناد و احکام جعلی، پلاک های مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلتی که با آن مرتکب قتل شده بودند ، کشف شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ انگیزه ابتدایی برای انجام قتل در میان نبوده است، گفت: در تحقیقات و پی جویی های پلیسی، بنا به اظهاراتی که متهمان داشتند، قضیه یک موضوع اجتماعی بوده که در یک تخلف رانندگی که منجر به درگیری و مشاجره لفظی شده بود و سپس قاتل صرفا برای ترساندن و اقدام تلافی جویانه مرتکب این جرم شده است.

وی با بیان اینکه این اتفاق، یک موضوع اجتماعی بوده که منجر به یک موضوع امنیتی شده است، افزود: یک اختلاف ساده انگیزه اولیه شلیک توسط ضارب را بوجود آورد آن هم در مورد یک مشاجره لفظی که حتی این افراد هیچ گونه شناخت قبلی نیز از یکدیگر نداشته اند و یک تخلف رانندگی منجر به درگیری ، مشاجره لفظی و قتل بوده است.
برچسب ها: مشاجره ، درگیری ، قتل
ارسال به دوستان
هشدار جدی فرمانده ارشد نظامی به اسرائیل؛ آمریکا نباشد در عرض 24 ساعت نابود می‌شوید جکی چان اگر فقط این کلکسیون خود را بفروشد تا آخر عمر زندگی لوکس دارد! (عکس) مصدومان زلزله بجنورد به ۲۸ نفر رسیدند ماجرای «شرم‌مان می‌آید»/ پزشکیان با این صدا وسیما چه کند؟ موتورسواری معروف دهه هشتاد (فیلم) درباره نوع جدید کووید چه می‌دانیم؟ درخشش آزمون، شباب الاهلی را به پیروزی رساند؛ ستاره ایرانی دو گل زد و یک پاس گل داد اولدزموبیل تورنادو: اولین خودرو دیفرانسیل جلو در آمریکا (عکس) پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی حادثه معدن طبس رقابت در سبک: سلیقه یکسان جنیفر لوپز و بن افلک پس از جدایی (عکس) عملیات دندانپزشکی روی مومیایی 4000 ساله! (عکس) طارمی به دنبال درخشش در اولین دربی؛ اینتر به دنبال شکستن رکورد 8 دقیقه پشت پرده ساخت آدمک های معروف لگوها (فیلم) اوسماژیچ، سوارز جدید فوتبال انگلیس؟ گاز گرفتن بازیکن در زمین فوتبال (+عکس) سنگ‌ها جان می‌گیرند: آکی ناکاتا، هنرمندی که مرز بین واقعیت و هنر را محو می‌کند (عکس)