۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۱۴-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۰۲۶۶
انتشار: ۲۱:۴۵ - ۱۴-۱۱-۱۳۹۳

آتقی: همکاران سینمایی‌ام هیچ کمکی نکردند

در برخی از رسانه‌ها عنوان شده که همکاران من و اهالی سینما مبالغی پول برای آزادسازی من داده‌اند ولی متاسفانه چنین نبود و آخرین بدهی‌های من به طلبکارانم توسط خیران شهر گلپایگان پرداخت شد.
آتقی: همکاران سینمایی‌ام هیچ کمکی نکردندجواد گلپایگانی بازیگر سریال «آیینه عبرت» با کمک خیران گلپایگان از زندان آزاد شد و درباره نحوه تامین مبلغ بدهی‌هایش توضیح داد.
 
به گزارش مهر جواد گلپایگانی، بازیگر سریال «آیینه عبرت» که به دلیل مشکلات مالی 16 سال در زندان به سر می‌بُرد با اعلام خبر آزادی خود گفت: شامگاه روز شنبه (یازدهم بهمن ماه) از زندان آزاد شدم و عامل اصلی پرداخت کامل بدهی‌های من، خیران گلپایگان و در راس آن، حمید عَبیری بود.
 
وی با اشاره به اینکه هیچ یک از عوامل سینما و همکاران او در سریال «آیینه عبرت» کمکی برای آزادی‌اش نکردند، گفت: در برخی از رسانه‌ها عنوان شده که همکاران من و اهالی سینما مبالغی پول برای آزادسازی من داده‌اند ولی متاسفانه چنین نبود و آخرین بدهی‌های من به طلبکارانم توسط خیران شهر گلپایگان پرداخت شد.
 
بازیگر نقش «آقا تقی» در سریال «آیینه عبرت» در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به اینکه چه برنامه‌ای برای پس از آزادی خود دارد؟ گفت: دوست دارم در عرصه سینما و یا تلویزیون بازی کنم. از همین رو از همه همکارانم می‌خواهم که اگر نقشی برای بازی من در عرصه سینما یا تلویزیون دارند، من را نیز در جریان بگذارند.
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها