۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۶-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۰۵۸۸
انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۶-۱۱-۱۳۹۳

لغو منع رفت و آمد شبانه در کربلا

ˈعقیل الطریحیˈاستاندار کربلا امروز پنجشنبه از لغو قانون منع رفت و آمد شبانه در شهرمقدس کربلا خبر داد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری ˈالمسله ˈیک مقام امنیتی عراقی دراین خصوص گفت : لغو مقررات منع رفت و آمد در کربلا از امشب اجرایی می شود.
 
استاندار کربلا هدف از این کار را دادن ازادی بیشتر به اهالی کربلا اعلام کرد.
 
الطریحی تاکید کرد نیروهای امنیتی و نظامی با همکاری مردم با تمام توان خود تلاش می کنند امنیت مردم را تامین کند و تاکنون نیز تلاش زیادی در این خصوص داشته اند.
 
ˈحیدر العبادیˈنخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق نیز شب گذشته با توجه به بهبود اوضاع امنیتی بغداد، دستور داد مقررات منع رفت و آمد شبانه در بغداد از شنبه شب لغو شود.
برچسب ها: لغو ، رفت و آمد ، شبانه ، کربلا
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!