۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۲۰-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۱۳۳۰
انتشار: ۱۷:۰۷ - ۲۰-۱۱-۱۳۹۳

جنتی: «محمد (ص)» فاخرترین فیلم ایران است

وی در پاسخ به این سؤال که بخش دوم را هم سازنده این فیلم خواهند ساخت گفت: امیدواریم این چنین شود.
وزیر ارشاد پش از تماشای فیلم «محمد(ص)» گفت: این فیلم فاخرترین فیلمی است که در 35 سال گذشته در جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

علی جنتی وزیر ارشاد پس از نمایش فیلم «محمد (ص)» در گفت‌وگو با فارس، درباره این فیلم گفت: شاید بتوانیم فاخرترین فیلمی که در 35 سال گذشته در جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است را فیلم آقای مجیدی را بدانیم که از نظر محتوا و مضمون بی نظیر می‌باشد، همچنین از نظر کار حرفه‌ای و فنی در جمهوری اسلامی کم‌نظیر است.

وزیر ارشاد در ادامه گفت: توجه به دوران کودکی پیامبر (ص) تا زمان بعثت به درستی نشان می‌دهد پیامبر ما پیامبر رحمت و مهربانی است و همه بشارت‌هایی که در تورات و انجیل درباره پیامبر آمده است را به خوبی ذکر کرده است.

وی در ادامه تأکید کرد: همه پیروان ادیان گذشته منتظر یک منجی بزرگ در سرزمین عربستان بودند و به دنبال او جستجو می‌کردند این فیلم را باید بخش اول زندگی پیامبر دانست امیدواریم توفیق پیدا شود تا بخش دوم این فیلم که از زمان بعثت تا زمان رحلت پیامبر (ص) است با کیفیت و به دقت ساخته شود.

وی در پاسخ به این سؤال که بخش دوم را هم سازنده این فیلم خواهند ساخت گفت: امیدواریم این چنین شود.

بنا بر این گزارش فیلم سینمایی محمد (ص) ساخته مجید مجیدی امروز با حضور مسئولین کشور و تعدادی از فیلمسازان در سینما فرهنگ به نمایش در آمد.
برچسب ها: محمد ، جنتی
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی