۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۵-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۲۰۴۱
انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۵-۱۱-۱۳۹۳

پذیره نویسی صندوق های سرمایه گذاری در بانک تجارت

پذیره نویسی صندوق های سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه کاردان از روز دوشنبه 27 بهمن ماه در شعب منتخب بانک تجارت آغاز می شود .
این پذیره نویسی شامل واحدهای "صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت"، "صندوق سرمایه گذاری سهام بزرگ" و "صندوق سرمایه گذاری تجارت شاخصی" بوده و به مدت 10 روز کاری در شعب منتخب این بانک انجام خواهد شد و در صورت استقبال هموطنان این مدت تمدید خواهد شد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این پذیره نویسی با هدف تنوع بخشی به سبد خدمات بانک‌ها در حوزه بازار سرمایه و تامین نیازهای سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی صورت می‌گیرد .
 
هموطنان می‌توانند جهت اطلاع از مزایا و شرایط خرید پذیره نویسی واحدهای این صندوق‌های سرمایه‌گذاری با مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره 1554 تماس حاصل نموده و یا به پایگاه اطلاع رسانی این بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند. اطلاعات مربوط به شعب فروشنده این واحدها نیز از همین طریق قابل دسترس است .
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)