۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۷-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۲۴۳۷
انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۷-۱۱-۱۳۹۳

مریم حیدرزاده "مجاز" شد

«مریم حیدرزاده» درباره این کتاب گفت: «این کتاب کاملا نثر و در قالب نامه هایی عاشقانه است و البته چندین و چند شعر و ترانه کوتاه و بلند هم در آن گنجانده شده است.»
مریم حیدرزاده شاعر و ترانه سرای قدیمی کشور پس از چند سال که به دلایل مختلف ممنوع الکار بود، با انتشار اثری جدید بار دیگر فعالیت های رسمی اش رادر کشور از سر گرفت.

مریم حیدرزاده که در سالهای گذشته فعالیت‌ها و آثار زیادی را با ترانه ها و آثارش در فضای موسیقی کشور منتشر کرده است پس از دوره ای تقریبا طولانی توانست در فضای رسمی هنری کشور فعالیت هایت را از سر بگیرد.

جدیدترین کتاب این شاعر و ترانه سرا به نام «تو را در حضور همه دوست دارم»، که مجموعه ای نثر با چند ترانه کوتاه و بلند است به تازگی در بازار کتاب ایران منتشر شده است تا پس از مدت ها شاهد انتشار اثری جدید از این هنرمند باشیم.

«مریم حیدرزاده» درباره این کتاب گفت: «این کتاب کاملا نثر و در قالب نامه هایی عاشقانه است و البته چندین و چند شعر و ترانه کوتاه و بلند هم در آن گنجانده شده است.»

او در ادامه افزود: «این کتاب 438 صفحه ای به تازگی در بازار کتاب منتشر شده است و مراسم رونمایی رسمی از آن هم به زودی در تهران برگزار خواهد شد که به محض قطعیت زمان و مکان برگزاری به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.»

این شاعر و ترانه سرا در باره ادامه فعالیت هایش در حوزه موسیقی کشور و ممنوع الکاری اش نیز توضیح داد: «طبق قول هایی که از مسئولین مربوطه گرفته ام، آرام آرام مشکلات حل می شوند. انتشار این کتابم خبرخوبی بود و باعث شد انرژی زیادی بگیرم. به زودی در موسیقی داخلی هم فعالیت‌هایم را از سر خواهم گرفت.»

از این شاعر و ترانه سرا آثاری با صدای خشایار اعتمادی، مجتبی کبیری، محسن چاوشی و... منتشر شده است.

او همچنین در چند آلبوم اختصاصی با آهنگسازی بزرگانی چون «فریبرز لاچینی» آلبوم دکلمه آثارش را هم روانه بازار موسیقی کشور کرده است.

منبع: موسیقی ما
برچسب ها: مریم حیدرزاده ، شعر ، نثر
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!