۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۳۲۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۳۲۳۳
انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۳

پاور بانک چکش ثور

شارژر همراه چکش ثور به یک باتری 10400 میلی آمپر ساعت مجهز شده و با استفاده از درگاه یواس‌بی آن می توان انرژی لازم برای موبایل هوشمند، تبلت، پخش کننده MP3، و دیگر دستگاه های یواس‌بی را حتی در حال حرکت فراهم کرد.

عصرایرن؛ محمد مهدی حیدرپور - پاور بانک چکش ثور گجت جالب توجه ای است که انرژی کافی برای شارژ موبایل هوشمند، تبلت و دیگر دستگاه های قابل حمل کاربر را دارد. این پاوربانک با طراحی ظاهری جذاب و کاربردی خود دارای ابعادی برابر با 8.1×5.1×5.1 سانتیمتر است. 

پاور بانک چکش ثور

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، همان گونه که در تصاویر دیده می شود این پاور بانک به شکل چکش ثور، یکی از ابرقهرمانان داستان های کمیک طراحی شده و از جزئیاتی مشابه با نمونه ای که در سری فیلم های ثور استفاده شده، سود می برد. صدای داخلی و افکت های نوری حالتی واقعی‌تر به این پاور بانک فوق العاده می بخشند.

پاور بانک چکش ثور

شارژر همراه چکش ثور به یک باتری 10400 میلی آمپر ساعت مجهز شده و با استفاده از درگاه یواس‌بی آن می توان انرژی لازم برای موبایل هوشمند، تبلت، پخش کننده MP3، و دیگر دستگاه های یواس‌بی را حتی در حال حرکت فراهم کرد. پاوربانک چکش ثور برچسب قیمت 104.99 دلاری را یدک می کشد.

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه علم و فناوری به اینجا مراجعه کنید. 

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ميلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
3
6
ثور نه "تور"

يك داستان كميك نيست. حالت اسطوره اي داره تو اسكانديناوي خيلي هم قديمي و باستانيه مثل الهه هاي يوناني؛ مثلا علت رعد و برق و به دليل اين كه تور چكشش و تو هوا تكون ميده و به ابر ها ضربه ميزنه مي دونستنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
درستش Thor هست یعنی همون "ثور"
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود