۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۳۵۸۰
انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۳

تجمع پرستاران و کامیون داران مقابل مجلس

وی خاطرنشان کرد: اکنون سایپا دیزل تعدادی از کامیون های دانگ فنگ تی 300 را متوقف کرده و اعلام کرده در صورت عدم تسویه حساب کامل بقیه این کامیون ها را متوقف می کند و کارت سوختشان را باطل می کند.
جمعی از پرستاران و کامیون داران کشور در اعتراض به عدم پرداخت حق و حقوقشان صبح امروز (یکشنبه) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش ایرنا، یکی از این تجمع کنندگان کامیون دار در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: شرکت سایپا دیزل کامیون دانگ فنگ تی 300، چینی که کارایی نداشته و استاندارد نیست را به جای نیسان دیزل ژاپن به ما فروخته است.

وی افزود: این شرکت به جای گرفتن 30 میلیون تومان از همه کامیون داران 50 میلیون نقدی و 74 میلیون به صورت اقساط حساب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون سایپا دیزل تعدادی از کامیون های دانگ فنگ تی 300 را متوقف کرده و اعلام کرده در صورت عدم تسویه حساب کامل بقیه این کامیون ها را متوقف می کند و کارت سوختشان را باطل می کند.

تجمع پرستاران مقابل مجلس


یکی از پرستاران تجمع کننده هم در راستای تجمع امروزشان گفت: ما خواستار اجرای بدون قید و شرط قانون بر زمین مانده تعرفه گذاری خدمات پرستاران، اجرای کامل قانون ارتقای بهره وری و اجرای عدالت در پرداخت حق و حقوقمان هستیم.
ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند