۲۶ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۳۶۵۴
انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۳

عذرخواهی مسوولان هواپیمایی آتا/ اعتراض مسافران در کابین هواپیما

وی با عرض پوزش از تمام مسافران این دو پرواز، افزود: هم اکنون بیش از دو ساعت است مسافران حاضر به ترک هواپیما در فرودگاه مهرآباد نیستند در حالی که این سبب شده پروازهای بعدی این شرکت از تهران به مقاصد دیگر و تبریز با تاخیر انجام شود.
معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی آتا ضمن عذرخواهی از مسافران پروازهای شماره 5214 و 5236 مشهد به تهران این شرکت، گفت: متاسفانه شرایط بد جوی و نبود دید کافی مانع از انجام پروازهای شنبه شب این شرکت از مشهد به تهران شده است.

به دنبال تماس تعدادی از مسافران این پروازها با خبرگزاری جمهور اسلامی، مهدی بیانه معاون بازرگانی این شرکت در پاسخ به سئوالات خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این دو پرواز قرار بود ساعت 22.45 دقیقه از مشهد عازم تهران شوند اما به علت بدی شرایط جوی مسیرهای پروازی، هر دو پرواز در فرودگاه مشهد کنسل شد.

وی افزود: علیرغم کنسلی هر دو پرواز از مجموع 300 مسافر حدود 200 نفر در فرودگاه مشهد نسبت به کنسل شدن پروازها اعتراض کردند، این در حالی است که شرایط بد جوی امکان انجام یکی از پروازهای این شرکت برای انتقال مسافران از کیش به مشهد را نیز نداد.

به گفته این مقام مسئول در شرکت هواپیمایی آتا، به منظور رفاه حال مسافران شرکت تصمیم گرفت صبح روز یکشنبه تعدادی از مسافران را با پروازهای ماهان و زاگرس به تهران منتقل کند و در نتیجه 164 مسافر دیگر با یک فروند هواپیمای این شرکت ساعت 11.30 دقیقه از مشهد عازم تهران شدند، اما به محض نشست این پرواز مسافران بدون اینکه هواپیما را ترک کنند، خواستار خسارت از این شرکت هستند.

بیانه تصریح کرد: با این حال علیرغم پذیرایی از مسافران پروازهای کنسل شده در فرودگاه مشهد و انتقال تعدادی از آنها به هتل های این شهر، شرکت آتا قبول کرده 50 درصد قیمت بلیت را بعنوان خسارت به همه مسافران پرداخت کند.

وی با عرض پوزش از تمام مسافران این دو پرواز، افزود: هم اکنون بیش از دو ساعت است مسافران حاضر به ترک هواپیما در فرودگاه مهرآباد نیستند در حالی که این سبب شده پروازهای بعدی این شرکت از تهران به مقاصد دیگر و تبریز با تاخیر انجام شود.

یادآور می شود تعدادی از مسافران این پرواز در تماس با ایرنا اعلام کردند: متاسفانه در طول مدت زمان تاخیر هیچگونه خدماتی از سوی هواپیمایی آتا به مسافران ارائه نشده و زمانی که به فرودگاه مهرآباد تهران رسیدند از مشکلات پرواز مطلع شده اند. همچنین 90 درصد مسافران در خصوص عدم پاسخگویی مسئولان شرکت آتا نسبت به دلایل تاخیر و رفتار نامناسب با مسافران معترض بوده اند.
ارسال به دوستان
ساختمان های بالای ۴ طبقه ملزم به استفاده از پنل های خورشیدی شدند تجهیزات پالایشگاه‌های پارس جنوبی نشت یابی شدند جنگنده نسل ششم ساخت ژاپن (+عکس) حقوق کارمندان کشورهای عربی در سال ۲۰۲۵ چقدر است؟ نخست وزیر عراق : در خصوص نفوذ ایران در عراق، مبالغه شده؛ ایران یک هم‌پیمان مهم است و در جنگ با تروریسم، کنار ما ایستاد سازمان جهانی بهداشت: شیوع یک ویروس در تانزانیا ۸ قربانی گرفت اعتراض مردم به قبض‌های نجومی آب در تبریز ناوشکن اطلاعاتی «زاگرس» به ناوگان دریایی ارتش ملحق شد افزایش تعداد روزهای آلوده تهران نسبت به سال گذشته ادرار به رنگ آب نشانه چیست؟ پایان گروگان گیری ۱۵ ماهه مرد راوری و بازگشتش به کشور هجوم موش ها در پایتخت/ بحرانی که سلامت تهرانی‌ها را تهدید می‌کند هوش مصنوعی استدلالی OpenAI گاهی‌اوقات «چینی و فارسی فکر می‌کند» و هیچ‌کس نمی‌داند چرا معلمان به روز رسانی شوند ظریف : دوستان ما در سازمان انرژی اتمی یک سکوی سانتریفیوژ خریده بودند که در آن مواد منفجره کار گذاشته شده بود و کشف شد/ این از ضرر‌های تحریم‌هاست