۲۶ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۷
فیلم بیشتر »»
در حاشیه
کد خبر ۳۸۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۳۶۵۴
انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۳

عذرخواهی مسوولان هواپیمایی آتا/ اعتراض مسافران در کابین هواپیما

وی با عرض پوزش از تمام مسافران این دو پرواز، افزود: هم اکنون بیش از دو ساعت است مسافران حاضر به ترک هواپیما در فرودگاه مهرآباد نیستند در حالی که این سبب شده پروازهای بعدی این شرکت از تهران به مقاصد دیگر و تبریز با تاخیر انجام شود.
معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی آتا ضمن عذرخواهی از مسافران پروازهای شماره 5214 و 5236 مشهد به تهران این شرکت، گفت: متاسفانه شرایط بد جوی و نبود دید کافی مانع از انجام پروازهای شنبه شب این شرکت از مشهد به تهران شده است.

به دنبال تماس تعدادی از مسافران این پروازها با خبرگزاری جمهور اسلامی، مهدی بیانه معاون بازرگانی این شرکت در پاسخ به سئوالات خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این دو پرواز قرار بود ساعت 22.45 دقیقه از مشهد عازم تهران شوند اما به علت بدی شرایط جوی مسیرهای پروازی، هر دو پرواز در فرودگاه مشهد کنسل شد.

وی افزود: علیرغم کنسلی هر دو پرواز از مجموع 300 مسافر حدود 200 نفر در فرودگاه مشهد نسبت به کنسل شدن پروازها اعتراض کردند، این در حالی است که شرایط بد جوی امکان انجام یکی از پروازهای این شرکت برای انتقال مسافران از کیش به مشهد را نیز نداد.

به گفته این مقام مسئول در شرکت هواپیمایی آتا، به منظور رفاه حال مسافران شرکت تصمیم گرفت صبح روز یکشنبه تعدادی از مسافران را با پروازهای ماهان و زاگرس به تهران منتقل کند و در نتیجه 164 مسافر دیگر با یک فروند هواپیمای این شرکت ساعت 11.30 دقیقه از مشهد عازم تهران شدند، اما به محض نشست این پرواز مسافران بدون اینکه هواپیما را ترک کنند، خواستار خسارت از این شرکت هستند.

بیانه تصریح کرد: با این حال علیرغم پذیرایی از مسافران پروازهای کنسل شده در فرودگاه مشهد و انتقال تعدادی از آنها به هتل های این شهر، شرکت آتا قبول کرده 50 درصد قیمت بلیت را بعنوان خسارت به همه مسافران پرداخت کند.

وی با عرض پوزش از تمام مسافران این دو پرواز، افزود: هم اکنون بیش از دو ساعت است مسافران حاضر به ترک هواپیما در فرودگاه مهرآباد نیستند در حالی که این سبب شده پروازهای بعدی این شرکت از تهران به مقاصد دیگر و تبریز با تاخیر انجام شود.

یادآور می شود تعدادی از مسافران این پرواز در تماس با ایرنا اعلام کردند: متاسفانه در طول مدت زمان تاخیر هیچگونه خدماتی از سوی هواپیمایی آتا به مسافران ارائه نشده و زمانی که به فرودگاه مهرآباد تهران رسیدند از مشکلات پرواز مطلع شده اند. همچنین 90 درصد مسافران در خصوص عدم پاسخگویی مسئولان شرکت آتا نسبت به دلایل تاخیر و رفتار نامناسب با مسافران معترض بوده اند.
ارسال به دوستان
مصاحبه امشب پزشکیان با رسانۀ آمریکایی/ در آستانۀ توافق 20 ساله با مسکو و بازگشت ترامپ/ زمان، مهم‌تر از محتوا؟ کی راضی است؟/ روزنامه هم‌میهن: تندروها به خواست مردم پایبند نیستند/ از شعار تا اتلاف منابع جنگ از سر گرفته می‌شود؟! پیش‌بینی دلار ۹۰ هزار تومانی با تورم ۴۰ درصدی/ کارشناس: به جای سرکوب قیمت، نرخ تورم را کاهش دهید شبکه سی بی اس آمریکا: توافق حماس و تل آویو بر سر پیش نویس آتش بس در غزه لغو امتحانات مدارس اردبیل تا پنجشنبه عراقچی: مذاکره با آمریکا تنها در صورت بازگشت به برجام سعید احمد عباسی در جمع ۱۰ بازیکن برتر فوتسال جهان در سال ۲۰۲۴ تعطیلی مدارس اراک و برخی روستاها به دلیل آلودگی هوا رحیم چمران، پسر شهید چمران، در لباس آتش‌نشانی در کالیفرنیا (عکس) ادعای عجیب نماینده عضو جبهه پایداری: پذیرش FATF یعنی دادن اطلاعات مالی مردم ایران به آمریکا و انگلیس! اندونزی حداقل سن استفاده از شبکه‌های اجتماعی را تعیین می‌کند امتحانات مدارس کرمانشاه در روز چهارشنبه لغو شد حمله پهپادی و موشکی یمن به تل‌آویو و ایلات تخلفات جدی در یک داروخانه کنگاور؛ پلمب با دستور دادستان