۲۴ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۴-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۳۷۴۹
انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۴-۱۲-۱۳۹۳

ریزش 60 سانتیمتری برف در لاریجان مازندران

فضلی با تاکید بر اینکه در روزهای گذشته شاهد ریزش سنگین برف در لاریجان و محور مواصلاتی هراز بودیم، گفت: آسمان لاریجان در روز یک‌شنبه صاف و گاهی اوقات ابری بوده است.
بخشدار لاریجان مازندران از ریزش 50 تا 60 سانتیمتری برف در مناطق بالادست، روستاها و ارتفاعات بخش لاریجان مازندران خبر داد.

ولی‌محمد فضلی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه بخش لاریجان یکی از بخش‌های کوهستانی و سردسیر بوده که در فصول سرد سال شاهد سرمای زیاد هوا در آن هستیم اظهار کرد: این بخش بزرگ مازندران از مرتفع‌ترین بخش‌های کشور بوده که دو شهر رینه و گزنک را در خود جای داده است.

وی با اعلام اینکه 72 روستا و دو دهستان بالا و پایین در بخش لاریجان واقع شده است، بیان کرد: بیشتر روستاهای لاریجان در مسیر ریزش برف و کولاک جای دارند.

فضلی با تاکید بر اینکه در روزهای گذشته شاهد ریزش سنگین برف در لاریجان و محور مواصلاتی هراز بودیم، گفت: آسمان لاریجان در روز یک‌شنبه صاف و گاهی اوقات ابری بوده است.

بخشدار لاریجان مازندران با اعلام اینکه در روزهای گذشته در مناطق بالادست و روستاهایی همانند ایرا، پلور و نوا حدود 50 تا 60 سانتیمتر ریزش برف را شاهد بودیم، ادامه داد: این ریزش برف در ارتفاعات بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: وضعیت تردد در محورهای فرعی و روستایی لاریجان با همکاری عوامل اداره راه و شهرسازی، راهداران و نیروی انتظامی عادی است و با بازگشایی مسیر هم‌اکنون در راه‌های روستایی و فرعی مشکلات خاصی گزارش نشد.

بخشدار لاریجان مازندران با اشاره به ریزش سنگ در برخی محورها گفت: هم‌اکنون مسیرهای فرعی و اصلی این بخش بازگشایی شد ولی برخی محورها برای تردد نیاز به زنجیر چرخ دارد.

فضلی در مورد تامین سوخت مورد نیاز مردم بخش لاریجان گفت: قبل آغاز سرما سوخت‌های مورد نیاز در بین مردم و روستاییان توزیع شده و با توجه به برنامه‌ریزی مدون مشکلی در زمینه سوخت و تامین آن نداریم.
برچسب ها: لاریجان ، مازندران
ارسال به دوستان
اردوغان: سکوت جهان در برابر فاجعه غزه غیرقابل قبول است حال ایرج «پهلوان آواز ایران» خوب است انهدام باند سارقان کابل برق و کشف ۲۵۰ فقره پرونده سرقت منتظر افزایش قابل توجه طول عمر انسان ها در این قرن نباشید سرنوشت نامعلوم اکران فیلم «رکسانا» به دلیل ممیزی‌های تاثیرگذار در داستان برخود مرگبار کامیون با تاکسی/ ۲ دانش آموز فوت کردند پایان مزاحمت های ۲ شرور پرادو سوار نتایج میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی از طرف صداوسیما ؛ ۳۰ میلیون مخاطب و ۴۰۰ میلیون بازدید سردار ابراهیم رستمی: سلاح قوی تر از بمب هسته ای داریم/ جنگ با آمریکا اجتناب ناپذیر است/ هزینه شلیک یک موشک ۲۰۰ میلیون دلار است/ برای زدن دیمونا مانور انجام دادیم سایه تاریک مسکن بر زندگی کرایه نشین ها/ قدرت خرید مسکن آب رفت کشف لباس های قاچاق از خیابان خزانه اعلام آراء کمیته انضباطی از خانه های لوکس چقدر مالیات گرفته شده؟ ​ثبت‌نام آسان خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران برگزاری انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در سایه رد صلاحیت‌ها