بانک ملت در نخستین سال حضور خود در جایزه ملی تعالی سازمانی، موفق به دریافت جایزه در سطح تقدیرنامه شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دبیرخانه دوازدهمین همایش تعالی سازمانی، تقدیرنامه و لوح یاد بود تعالی سازمانی را در بخش خدمات به بانک ملت اهدا کرد.
اعطای جایزه ملّی تعالی سازمانی مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظامهای مدیریتی سازمانها و نتایج موفقیتهای آنها از سوی گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس "الگوی تعالی سازمانی" صورت می گیرد که وضعیت سازمان را در میزان دستیابی به انتظارات الگوی تعالی سازمانی مشخص می کنند.
با معرفی "مدل تعالی سازمانی" و "جایزه ملّی تعالی سازمانی" از سال ۱۳۸۲، بسیاری از مدیران سازمانهای ایرانی توانسته اند با استقرار مدل، به چارچوب مناسبی برای اعمال روشهای نوین مدیریتی در سازمان خود دست یابند و نقاط قوت و زمینههای قابل بهبود خود را بشناسند و در جهت تعریف برنامههای بهبود و اجرای آنها گام بردارند.
همه سازمانها و شرکتهای ایرانی در بخش های مختلف اعم از ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی، در صورت انجام خود ارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی، به اجرا گذاردن برنامههای بهبود و فراهمسازی سایر مقدمات میتوانند متقاضی جایزه ملّی تعالی سازمانی باشند.