۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۶-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۵۹۸۹
انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۶-۱۲-۱۳۹۳

معرفی اولین منبع تغذیه دیجیتالی بدون فن دنیا

انرمکس در تولید این محصول از آخرین فناوری های روز و قطعاتی مقاوم و با کیفیت بالا استفاده کرده که همین موضوع باعث شده این منبع تغدیه عملکردی با ثبات و راندمان مصرفی بسیار ایده آل 93 درصد (دریافت گواهینامه 80 پلاس پلاتینیوم) را با خود به ارمغان بیاورد.

کمپانی انرمکس (ENERMAX) منبع تغذیه ای با نام DIGIFANLESS 550W را معرفی کرده که اولین پاور دیجیتال و بدون فن در دنیا محسوب می شود. این محصول مبتنی بر یک سیستم خنک کننده پسیو کار می کند و چون در آن از فن استفاده نشده، هیچ صدایی تولید نمی کند و عملکرد آن کاملا بی صداست.

معرفی اولین منبع تغذیه دیجیتالی بدون فن دنیا

انرمکس در تولید این محصول از آخرین فناوری های روز و قطعاتی مقاوم و با کیفیت بالا استفاده کرده که همین موضوع باعث شده این منبع تغدیه عملکردی با ثبات و راندمان مصرفی بسیار ایده آل 93 درصد (دریافت گواهینامه 80 پلاس پلاتینیوم) را با خود به ارمغان بیاورد. همانطورکه گفته شد این محصول یک پاور دیجیتال است یعنی به یک رابط کاربری دیجیتالی مجهز شده که کنترل تمامی موارد مهم مثل ولتاژ ، جریان ، بازده عملکرد و دما از طریق نرم افزار اختصاصی انرمکس با نام ZDPMS انجام و قابل مشاهده است.

معرفی اولین منبع تغذیه دیجیتالی بدون فن دنیا

نرم افزار ZDPMS که کوتاه شده عبارت "سیستم کنترل بدون تاخیر و آنی پاور" می باشد، برای اولین بار توسط شرکت انرمکس همراه این محصول جدید معرفی شده و یک راهکار بسیار راحت و دقیق جهت کنترل و نظارت بر منبع تغذیه است. کاربران می توانند از طریق رابط کاربری بسیار ساده استفاده شده در این نرم افزار، به سهولت از میزان برق مصرفی سیستم، راندمان، دما ، ولتاژ خروجی و آمپر مطلع شوند. برای سیستم هایی که به 12 ولت دقیق در حالت های خاصی مثل اورکلاکینگ یا پلتفرم تست نیاز دارند، پاور DIGIFANLESS این امکان را در اختیار کاربران می گذارد تا با تنظیم دقیق ولتاژ خروجی بر روی 12 ولت با دقت +/- 3% ، بین حالت تک و دوبل 12 ولت سوئیچ کنند.

معرفی اولین منبع تغذیه دیجیتالی بدون فن دنیا

در مواقع بحرانی و خطرساز دما، ولتاژ و یا جریان ، نرم افزار ZDMPS یک پیام هشدار را به کاربران نمایش می دهد تا فرصت انجام یک اقدام پیشگیرانه قبل از خاموش شدن ناگهانی سیستم را داشته باشند. یک امکان ساده ولی جالب دیگری که در این نرم افزار تعبیه شده، محاسبه هزینه مصرف برق می باشد که با تعریف یکسری از پارامترها می توان از آن بهره مند شد.

معرفی اولین منبع تغذیه دیجیتالی بدون فن دنیا

نکته آخر در مورد این محصول اینکه سیستم مدیریت کابل های کاملا ماژولار به کار رفته شده در کنار استفاده از سیم های بسیار باکیفیت و انعطاف پذیر ، حتما شما را در راه اندازی سیستم مورد نظرتان به خوبی همراهی می کند. این محصول قرار است از اواسط ماه مارس وارد بازار فروش شود ولی هنوز اطلاعاتی از قیمت آن منتشر نشده است.

منبع: مجله سخت افزار

برچسب ها: انرمکس ، منبع تغذیه ، پاور
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)