۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۶۵۰۳
انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۳

حماس: اختلاف سیاسی یا امنیتی با مصر نداریم

الزهار با رد هر گونه اختلاف سیاسی و امنیتی بین حماس و قاهره گفت: طرف های شناخته شده از طریق همکاری با اسرائیل به دنبال متنشج کردن فضای رابطه بین حماس و مصر هستند.
محمود الزهار، عضو دفترسیاسی حماس ضمن تمجید از مقامات مصری برای بازگشایی گذرگاه رفح تاکید کرد: حماس اختلاف سیاسی و امنیتی با مصر ندارد و این طرف‌های مرتبط با اسرائیل هستند که به دنبال متشنج کردن رابطه حماس با قاهره هستند.

محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به موافقت قاهره برای بازگشایی گذرگاه رفح طی امروز و فردا گفت: ما این اقدام  مقامات مصری و تلاش همه طرف‌هایی را که برای بازگشایی گذرگاه رفح تلاش کردند ارج می‌نهیم، چرا که بازگشایی گذرگاه قضیه‌ای انسانی است که باید کاملا از اختلافات سیاسی متمایز شود.

وی افزود: در شرایطی که رژیم صهیونیستی از همه طرف مردم نوار غزه را محاصره کرده، گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه تنها کانال ارتباط با جهان خارج است و ما امیدواریم که مقامات مصری این گذرگاه را برای همیشه باز کنند.

الزهار با رد هر گونه اختلاف سیاسی و امنیتی بین حماس و قاهره گفت: طرف های شناخته شده از طریق همکاری با اسرائیل به دنبال متنشج کردن فضای رابطه بین حماس و مصر هستند.
برچسب ها: الزهار ، امنیتی
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)