۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۰-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۶۸۷۷
انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۰-۱۲-۱۳۹۳

دفتر تحکیم وحدت: عاملان ضرب و شتم مطهری معرفی شوند

این بیانیه ادامه می دهد: سالهاست که گروهی با رفتارهای اینچنینی باعث وهن نظام جمهوری اسلامی می شوند و این اتفاق بارها رخ داده است بدون اینکه عوامل آن مجازات شوند و این مساله باعث شده که این گروه تندرو فکر کنند اجازه همچنین اقداماتی را دارند.
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور (دفتر تحکیم وحدت) با صدور بیانیه ای از مسئولان انتظامی و نظامی خواست که عاملان ضرب و شتم علی مطهری در شیراز را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

به گزارش ایرنا، در بیانیه دفتر تحکیم وحدت آمده است: متاسفانه، دوشنبه 18 اسفند که علی مطهری برای ایراد سخنرانی به شهر شیراز سفر کرده بود با حمله اراذل و اوباش نه تنها نتوانست در مراسم حاضر شود، بلکه مورد ضرب و شتم هم قرار گرفت.

این بیانیه می افزاید: اختلاف فاحش رفتار افرادی که به نام دین، مذهب و ولایت فقیه به این اعمال ناشایست دست می زنند با رفتار و اخلاق مدنظر دین مبین اسلام و رهبری بر کسی پوشیده نیست، اما آنچه که باعث تعجب می شود این است که چرا با اراذل و اوباشی که این رفتار را از خود نشان دادند، برخورد نمی شود؟

این بیانیه ادامه می دهد: سالهاست که گروهی با رفتارهای اینچنینی باعث وهن نظام جمهوری اسلامی می شوند و این اتفاق بارها رخ داده است بدون اینکه عوامل آن مجازات شوند و این مساله باعث شده که این گروه تندرو فکر کنند اجازه همچنین اقداماتی را دارند.

این بیانیه اضافه می کند: البته این گونه اتفاقات که بسیار مشکوک به نظر می رسد مشابه اواخر دهه 70 می باشد که عده ای قصد داشتند با ظاهری مذهبی اقدامات ساختار شکنانه انجام دهند و این اقدامات را به پای جوانان و دانشجویان مومن انقلابی بنویسند، اما خوشبختانه هم آن موقع و هم اکنون عموم دانشجویان و مردم فهیم ایران اسلامی می دانند که دانشجویان و جوانان مذهبی هیچ سنخیتی با این رفتارها ندارند و این اقدامات را محکوم می کنند.

'عدم برخورد با این افراد علاوه بر ترویج بی قانونی، باعث می شود که مسئولیت رفتارهای این افراد به پای مجموعه نظام جمهوری اسلامی گذاشته شود و تبعات آن گریبان انقلاب اسلامی را بگیرد و فرصت برای سوء استفاده رسانه های بیگانه و معاند انقلاب فراهم شود. این تهدیدی است که می شود با عملکرد صحیح مسئولان نظام به فرصت تبدیل شود.'

در ادامه این بیانیه آمده است: بدون شک برخورد با این افراد، نه تنها باعث می شود که دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم، بلکه می تواند باعث افزایش بیش از پیش محبوبیت نظام جمهوری اسلامی در میان مردم شود.

بیانیه دفتر تحکیم وحدت می افزاید: توجه به اینکه فردی که مورد حمله قرار گرفته، فرزند شهید مطهری، یکی از بزرگترین شهدای انقلاب بوده است و این رفتار بی احترامی به خانواده شهدا نیز تلقی می شود، لزوم پیگیری و برخورد با عاملان قضیه را دوچندان خواهد کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور (دفتر تحکیم وحدت)، به طور جد از مسئولان انتظامی و قضایی کشور می خواهد که هر چه سریع تر عاملان این قضیه شناسایی شوند و بعد از معرفی به مردم به سزای اعمال خود برسند، تا ان شاء الله شاهد این قببل حرکات نباشیم.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که روز دوشنبه برای ایراد سخنرانی به شیراز رفته بود، پس از حمله عده ای موتور سوار و آسیب دیدن چشمش، سفر خود را ناتمام گذاشته و به تهران بازگشت.
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت