۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۷۱۵۳
انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۳

خواسته نمایندگان اقلیت‌های دینی از صدا وسیما

فیلم های سینمایی و تلویزیونی چشمهایش ، تبدیل شوندگان ، باردیگر بنگر ، اژدهای دریا و تحویل سال از روز دوشنبه 25 اسفندماه تا روز جمعه 29 اسفند ماه روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
نمایندگان اقلیت های دینی در دیدار با رییس سازمان صدا و سیما پوشش اخبار اقلیت ها در اخبار داخلی و برون مرزی رسانه ملی را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، محمد سرافراز در این دیدار خطاب به نمایندگان اقلیت های دینی گفت: ما باید شکرگزار این نعمت باشیم که اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی دارای کرسی هستند، در حالی که این امکان، در همه کشورهای غربی و عربی وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایت های گروه تروریستی داعش و حمایت غرب و برخی اعراب از آن افزود: این گروه تروریستی که از کمک مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی برخوردار است هیچ تفاوتی میان ادیان قائل نیست.

نمایندگان اقلیت های دینی نیز در این دیدار با بیان دغدغه های رسانه ای خود گفتند: اگر مراسم و اخبار اقلیت های دینی پوشش داده شود دنیا خواهد دید که ما در کمال آرامش در کنار همه مردم ایران از هر قوم، نژاد و دینی زندگی می کنیم.

این نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: ایران کشور ادیان توحیدی و ابراهیمی است و مردم در صلح و صمیمیت درکنار یکدیگر زندگی می کنند.

در دیدار امروز یوناتن بت کلیا نماینده مسیحیان آشوری، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان، کارن خانلری نماینده مسیحیان ارمنی شمال کشور، اسفندیار اختیاری کسنویه یزد نماینده زرتشتیان و روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب کشور حضور داشتند.
برچسب ها: صدا و سیما ، مسیحیان
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته