۰۷ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۷۸۱۶
تعداد نظرات: ۱۴۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۲۵-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۷۸۱۶
انتشار: ۱۹:۰۶ - ۲۵-۱۲-۱۳۹۳
بازنشر

فصل خون در راه است ؛ مواظب خودتان و دیگران باشید (عکس16+)

این عکس ها فقط و فقط برای این بازنشر می شوند تا شاید تلنگری باشند برای لحظاتی که هوس سرعت یا سبقت غیر مجاز می کنیم. همه این ها، چند ثانیه قبل از سرعت یا سبقت غیر مجاز زنده بودند... .
 عصرایران - عید نوروز که می رسد، در کنار تمام شادی ها و شادکامی ها ، "فصل خون" نیز در جاده ها رقم می خورد. طبق آمار بیش از 6 درصد کل تصادفات رانندگی در سال ، فقط در ایام نوروز رخ می دهد.

خیلی از کسانی که در تصادفات نوروزی جان خود را از دست داده اند و اینک در آستانه نوروز در گورستان آرمیده و به قول پروین اعتصامی "سائل فاتحه و یاسین" اند ، وقتی خبرهای مربوط به تصادفات را می خواندند یا تصاویرش را می دیدند، هرگز گمان نمی کردند که روزی خودشان در سانحه رانندگی وحشتناکی کشته شوند و تبدیل به یکی از اعداد در آمارهای تصادفات شوند.

دیدن عکس های حوادث رانندگی که رنج و مرگ مردمان را به تصویر می کشد ، به ویژه در ایام منتهی به جشن نوروز ، هرگز خوشایند نیست. اما اگر تلنگری باشد بر فرد فرد ما که بیشتر احتیاط کنیم و باعث شود که دچار سانحه نشویم ، کشته نشویم و نکشیم ، حتماً مفید است.

مواظب باشید امسال در جاده ها کشته نشوید و کسی را نکشید. اگر ماشین تان از نظر ایمنی ضعیف است ، بیشتر دقت کنید تا قربانی نشوید. اگر بدنه خودروی تان قدرتمندی دارد ، باز هم بیشتر مراقب باشید تا خدای ناکرده کسی را نکشید. مواظب خودتان و دیگران باشید.

یادتان باشد که وقتی سرعت خودرویی به بیش از 80 کیلومتر در ساعت رسید، هر تصادفی می تواند خطرناک باشد. به آهن و لاستیک اطمینان نکنید.
خودروهای جدید به لحاظ خوش ساخت بودنشان ، صدا و لرزش کمتری را به درون اتاق منتقل می کنند و همین ، باعث می شود راننده و سرنشینان خودرو ، سرعت برق آسای خودرو را احساس نکنند مگر در لحظه ای که خدای ناکرده ، تصادفی رخ بدهد. فریب سکوت و آرامش درون خودرو را نخورید. کافی است کنار جاده بایستید و ببینید خودروها با چه سرعت وحشتناکی از کنارتان می گذرند.

دوست داریم بعد از عید نیز با سلامتی کامل در کنار هم باشیم بی آن که عزیزی از بین ما رفته باشد.

این عکس ها ، هر چند خاطر هر ناظری را می آزارد، اما فقط و فقط برای این بازنشر می شوند تا شاید تلنگری باشند برای لحظاتی که هوس سرعت یا سبقت غیر مجاز می کنیم. همه این ها ، چند ثانیه قبل از سرعت یا سبقت غیر مجاز خود یا راننده دیگر، زنده بودند... .

































































ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۳۳
غیر قابل انتشار: ۸۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
38
1206
ولی جالب اینجاس تمامی ماشینها ایران خودرویی و سایپایی بود.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
اون آقای سازمان استاندراد که نامه داده بود عصر ایران سیاه نمایی میکند کجاست؟
شاید مردم ما نسبت به سایر نقاط دنیا بی قانون تر رانندگی کند ولی یک خودرو نباید انقدر ایمنی داشته باشد که در صورت تصادف به این وضع فاجعه بار در نیاید؟
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
نقص فنی خودرو و عدم رعایت سرعت مطمئن و سایر مقررات باعث تصادف می شود وگرنه در این تصادفاتی که در عکس ها دیدیم، بنز و بی ام دبلیو هم مانع شکستن اعضای بدن سرنشینان نخواهند شد.
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
بابا بس کنید دیگه تا کی میخواهید به چیزای الکی گیر بدید مطمعن باش با پورشه هم بری زیر کامیون زنده نمی می مونی. حرف از درست رانندگی کردنه سریع میگن سایپا و ایران خودرو بیا اینم یه عکس از تصادف جاده ای پورشه خیالت راحت شد؟ http://www.hanzoautobuzz.com/v1/wp-content/uploads/porsche4-500x332.jpg
وقتی اون عکس سیزدهمی رو دیدم ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
نکته جالب مخصوصاً در عکس آخری هست! عکاسان موبایل بدست گمنام معلوم الحال همه جا هستند....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
به نظر بنده عامل 80 درصد تصادفات انسانی است یعنی رانندگان و گاهی مزاحمت سایر سرنشینان و یا عابران پیاده بی ملاحظه. البته تصاویر حقیقت تاسف آوری را نشان می دهند و آن کیفیت بسیار پایین خودروهای ساخت داخل است که بشدت مچاله و یا از هم پاشیده اند و اگر اینگونه نبود شاید میزان تلفات 50 درصد کاهش می یافت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
بله اقا پورشه زیر کامیون بره له میشه. حالا شما چرا رفتی سراغ پورشه؟ عزیز من الان ارزان ترین خودروهای دنیا دارای انواع و اقسام سیستم های ایمنی خودرو هستند. از ای بی اس گرفته تا سیستم های ESP و امثالهم. هر ساله خودروسازها خودروهایشان را در معرض تست تصادف قرار میدهند. اما اینجا چه؟ تکنولوژی بکار رفته در این خودروها مربوط به 30-40 سال گذشته است. معلوم است که ایمنی ندارند. خیلی از این خوردو ها حتی ای بی اس نصف و نیمه ای هم که ایران خودرو چندیست روی اشغالهایش میگذارد هم ندارند.
در مورد سیستم ESP یا کنترل پایداری شما فکر کنید سر پیچی مقداری اب باشد یا در اتوبان همین رنگهایی که روی اسفالت کشیده اند که میزان سرعت مجاز و ... را نشان میدهد خیس باشد و شما مجبور شوید ناگهان ترمزی محکم بگیرید. بی شک خودروی بودن دارا بودن این سیستم از مسیر مستقیمش خارج میشود و فاجعه ای را رقم میزند. خودرو باید تا انجا میتواند جان سرنشینانش را حفظ کند. این خودروها نمیتوانند.
alireza
| Germany |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
منصف باشیم،با سرعت بالا دوتا تانک هم تصادف کنند وضع ازین هم بدتره هم ما مقصریم هم ایمنی خودروهای داخل ضعیفه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
نه زانتیا و کیا هم هست
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
ربطي به نوع ماشين نداره .در سته كه بعضي ماشينهاي داخلي امنيتشون پايينه . ولي اگر من راننده ماشيني ميخرم كه ميدونم امنيتش كمه خب بايد بيشتر احتياط كنم . بارها ديدم رانندگان پرايد چنان در جاده ها رانندگي ميكنند انگار در رالي فرمول 1 هستند .
اما يك موضوع خيلي مهم اينكه ما ايراني ها هنوز نمي دانيم هر اتوموبيلي كاربرد و توانايي خودش را دارد. طرف با يك پرايد و5 يا 6 سرنشين و كلي بار ميخواهد در اين جاده ها بالاي 100 برود ، لايي هم بكشد ، سبقت غير مجاز هم ميگيرد . بدون توجه به اينكه اين ماشين براي چنين وزن و كارهايي طراحي نشده و ترمز ها توان نگه داشتن فوري اين وزن را ندارند .
ام و ام 110 يك ماشين داخل شهري است . براي تردد با سرعت بالا در جاده هاي خارج از شهر طراحي نشده اما من شخصا بارها همين ماشين را پر از سرنشين با سرعت بالا در جاده ها شاهد بوده ام . خب اگر اين ماشين تصادف كند تقصير شركت سازنده نيست . از بي فكري و بي احتياطي راننده است .
جالب اينه اگر توجه كنيد راننده هاي واقعي كه سالها از عمر رانندگي شان مي گذرد و بنوعي حرفه اي تر هستند بيشتر از بقيه احتياط ميكنند و قوانين را رعايت مي كنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
بسمه تعالي
با مسئلت مغفرت از حضرت حق براي متوفيان حوادث. جمهوري اسلامي ايران نيز براي مجهز نمودن تمامي جاده ها و خيابانهاي کشور به دوربين هاي کنترل ترافيک از کشورهاي پيشرفته دنيا چيزي کم ندارد. پس چرا اين اتفاق نمي‌افتد تا کوچکترين تخلف رانندگي به سرعت متوقف گردد؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
سلام به همه کاربران
من خودم داغ دار تصادف هستم و الان که این تصاویر را دیدم و دارم این مطلب را می نویسم اشک امانم نمی دهد
تو را خدا شما هایی که به جاده می زنید شاید اونی که بهش می زنید و یا خودتان ، تکیه گاه چند نفر باشد یا باشید به خدا آدم با سرعت 80 تا هم به مقصدش می رسه شرمنده خیلی چیز بود می خواستم بنویسم اما اشک مجالم نمی ده تو را خدا مواظب باشید...........
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
دوست عزیزی که گفتی پورشه هم تصادف کنه به این روز می افته ... خدمتت عرض کنم این ماشین های ایرانی حداکثر با سرعت 120 یا 130 به این وضع افتادن اما اون پورشه با سرعت 240 یا شایدم بیشتر به اون روز افتاده ... این کجا و آن کجا
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
اونی که میگه با پورشه هم بره زیر کامیون فرقی نداره باید بهش گفت که مثلا اگه سیستم ترمز درست باشه احتمال زیر کامیون رفتن خیلی کمتره و شتاب برخورد هم کمتر میتونه باشه ، فکرشو بکن حتی نیم متر زودتر ایستادن چقدر میتونه حیاتی باشه
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
آقا امین مطمئن باش اون پورشه حداقال 250 تا سرعت داشته این بلا سرش اومده اما پراید با 80 تا داغون میشه این لینکم ببین
http://20ist.com/archives/5080
بنز پلیسو ببین زیر کامیون دووم آورده اما اگه پراید بود چی؟ اصلا قابل تشخیص نمیشد که پرایده ، وقتی پورشه یا هر شرکت دیگه ای ماشینی میسازه که 250 تا 300 سرعتشه فکر تصادف تو اون سرعت رو هم می کنن فقط اعداد کیلیومتر شمارو بالا نمی برن اما اینجا پراید 150-60 تا میتونه بره اما ایمنی بدنش در حد 80 تا بیشتر نیست
اون زانتیا و کیا ریو هم تولید سایپا هستش من خودم ریو دارم اما جرات ندارم باش بالای 100 تا برم
آیدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
آقای امین که میفرمایین پورشه هم بره زیر کامیون زنده نمیمونه
به این لینک برو
http://20ist.com/archives/5080
lمهدی
| Australia |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
یک کلام ما فرهنگ و آرامش در رانندگی نداریم البته اینم بگم خودروها و جاده های مناسب هم نداریم ولی مهم فرهنگ و آرامشه شما در با سرعت مجاز هم بری یک مفر هست که پشت سرت چراغ و بوق میزنه که باعث استرس و بر هم ریختن آرامش میشود کاش ما ...
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
درسته که ماشینا غیر استانداردند و رانندگیمون هم که غربونش برم، ولی جاده هامون هم مزید بر علت هستند، ببینید تو این عکسها چقدر تلفات فقط به خاطر گارد ریلهای مزخرف جاده هاست، مخصوصا اون 405ه
مج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
ای خدا... باز هم از اون اظهارنظرهای جهان سومی!!!!
باهوش جان این عکس را گزاشتند تا با سرعت زیاد رانندگی نکنید، نه اینکه تو ناخدا نوع ماشین و تشخیص بدی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
خدمت آقاي امين عرض كنم كه پورشه و ماشين هاي لوكس اينجا بحث نميشه، بحث سر ماشين هاي هست كه عموميت دارند اگر فضاي براي رقابت در خودرو باز باشد مطمئن باشيد كيفيت توليدات داخلي بالا خواهد رفت و همچنين هيچ كس منكر رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي نيست . البته اين مقررات هم بايستي اصلاح بشود
مهربانی توسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
17
519
خدا رحمتشان کنه اما چرا اصرار بتولید پراید و 405؟؟ ارابه مرگ هستند!! انشاا... تعرفه واردات خودرو کاهش و فضای رقابتی برای خودروها ایجاد شود نه فضای رانتی!!
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
آقا ضمن احترام به نظر شما اونی که رفته توی گاردریل یا اونی که رفته زیر کامیون هر ماشینی باشه به همین روز میفته. بیا قبول کنیم که ما هم خوب رانندگی نمی کنیم!!!
م ه ل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
دوست عزيزم مشكل فقط در خودرو نيست.واقعا فكر ميكنيد چند در صد اين راننده ها فرهنگ رانندگي دارند.البته يك نكته اي رو هم خدمت خوانندگان و عصر ايران عرض كنم.استفاده كننده هاي اينترنت كلا يك حداقل دانشي در موارد اساسي مثل رانندگي دارند.اينهايي كه خود و ديگران رو به خطر مياندازند احتمالا تا 100 سال آينده هم به اينترنت سر نميزنن تا مواظب باشند و يا حذر كنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
هیچ ربطی به خودرو نداره شما کاملا و بی هیچ استثنایی قانون را رعایت کن هیچ اتفاقی نمی افتد.مردم ما می خوان با پراید 190 تا برن بعد همین میشه دیگه, حالا خودشون به جهنم بقیه رو هم به کشتن میدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
اين دنيا كه خبري از عدالت نيست
ولي اون دنيا كساني كه به خاطر منافع مادي از خودروسازهاي بي كيفيت ايراني و چيني حمايت ميكنن بايد جواب پس بدن
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
11
304
سلام.خیلی متاثر شدم.متاثرتر شدم از کسانی که تماشگر هستند ویا عکس می گیرند.شاید برای شما هم اتفاق بی افتد!!!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
عزیز من الکی به این عکس گرفتنها گیر نده...

خب تصادف شده و طرف هم مرده. کاری از دست اون موبایل به دست ها هم بر نمیاد.

و برای ثبت لحظه ها و نشان دادن اون به من و شما و فامیل و دوست و کمی عبرت گرفتن و احتیاط کردن این کار انجام میشه.

یارویی که داره فیلم میگیره که خوشحال نیست از مرگ هموطنش...بلکه فقط داره اون لحظه که دیگه کمکی از دستش بر نمیاد رو فیلمبرداری می کنه.

اما بدا به حال اون کس که بجای کمک از خلاص کردن ادمهای تو اتیش ماشین ازین لحظه ها فیلم میگیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
شاید برای خودت اتفاق بیافتد
hamid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
انشاء الله برای هیچ کسی این اتفاقات بد نیافته. منم با شما موافقم ایستادن و ایجاد راهبندان درست کردن بخاطر دو تا عکس ناگوار . نمی دونم برای چه اینگونه ملتی شدیم ما؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
5
273
اتفاقا بزنید منفی شونزده هم ببینن که تو ذهنشون بمونه. اگه همینجوری پیش بریم تا هفت نسل آینده همینجوری فرهنگ رانندگیمون ضعیف میمونه. بعضیها با رانندگی افتضاحشون کلی از هموطنانمون رو می کشن. قتل عمده. کسی که رانندگی بلد نیست و میشینه پشت فرمون قاتلیه که با اسلحه داره دنبال مقتولش میگرده!
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
7
123
اگر همین خودرو ها حد اقل استاندارد های ایمنی رو داشتم تلفات خیلی کمتری داشتن.
اندکی تامل لازمه
تا کی باید سودجویی اندک افرادی به کل جامعه اسیب برسونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
مطمئنی سودشون اندکه؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
آخه قربونت هر ماشینی با هر وضعیت ایمنی وقتی بره زیر کمپرسی یا تریلی به نظرت بایستی از اون ماشین چیزی هم باقی بمونه .ممکنه سرنشین ها در عوض فوت ، قطع نخاع یا .... بشن.حالا به حال این بنده خداها و اطرافیانشون و یا جامعه فرقی می کنه.بیایید اندکی با ارتقاء فرهنگ رانندگی گامی در ارتقاء سلامت جامعه برداریم.بسیار فرهنگ ضعیفی در رانندگی داریم از عدم رعایت قوانین رانندگی بگیرید تا فحاشی ها حین رانندگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
عزیزم گفت اندک افرادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
گفت اندک افراد، نه سودجویی اندک دانشمند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
منظور جناب رامين سود افرادي اندك است نه سود اندك ايشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
15
74
دوستان عزیز-بجز خودروهای ایرانی زانتیا و ریو هم بود و البته خودروی پژوه 206و پارس هم ماشینهای ایمنی هستند ولی این نوع و شدت تصادفات با هر خودروئی باشه قربانی خواهد گرفت. پس رانندگی نامناسب و توهمی حادثه آفرین است- کاش هوش رانندگی در ایران تدریس بشود یا اینکه توسط صدا سیما ارائه بشود. هوش رانندگی ایرانیها بسیار ضعیف هست و قدرت آهن و ورق و پیچها را نمیدانند در چه حد هست گاهی قدرت فلز را بینهایت قدرتمند احساس میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
سرچ کنید در مورد تست های ایمنی خودروی زانتیا! یک ستاره دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
1
168
امروز صبح داشتم میومد سرکار یه عابر پیاده داشت از محل خط کشی رد میشد سرعتمو کم کردم و ایستادم که رد شه حدودا پنج تا ماشین پشت سر من یه راننده داشت وحشیانه میومد و خودشو به سختی جمع کرد بعد خوشو رسوند به من و کلی فحاشی کرد و سعی کرد منو به گارد ریل بچسبونه منم که هم عاقلم و هم میدونم جائی نیست که کمک بگیرم رفتم کنار تا اون اقای محترم بره ...
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
بعضی ها پشت رول وحشی می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
پس تنها نیستم در شنیدن این نوع فحاشی ها. متاسفانه چیزی که گفتید مشکل همیشگی بنده هم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
آقا رو! بنده چند روز پيش داشتم از خط عابر رد ميشدم كه يك تاكسي (دقت بفرماييد خودروي عمومي كه مسوليت جان مردم زيادي را در دست دارد) كه با سرعت از دور ميامد شروع به چراغ زدن كرد! كه چرا من دارم از خيابان عبور ميكنم؟!! يا چرا مثل يك دونده سرعت رد نميشوم؟؟! بنده هم با اشاره دست و تعجب - و خيلي مودبانه - به ايشان گفتم كه مشكلت چيست برادر؟ آيا عابر حق ندارد از محل عبور خودش هم با خيال راحت رد شود؟؟؟ بخدا در همه دنيا براي عابر نه تنها سرعت را كم ميكنند بلكه ايست كامل مي كنند.... خلاصه من به نيمه خيابان رسيدم و جناب تاكسي هم با بووووق ممتد - و احتمالا چند ناسزا - بنده حقير را بدرقه فرمودند! مشكل خودرو و فرمان و ترمز و سايپا و ايران خودرو نيست... متاسفانه اينقدر فرهنگ خشونت و خودبيني و غير اجتماعي بودن در وجود ما (با كلي ادعاي فرهنگ و تمدن و اخلاق و ....) رخنه كرده كه تا اصلاح نشود همين آش است و همين كاسه.........
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
بابا این که چیزی نیست دیروز داشتم تو خیابان مرزداران از خط کشی رد می شدم که یه ماشین پلیس راهنمایی رانندگی با سرعت اومد سمت من هی چراغ می داد حتی سرعتش رو هم کم نکرد! یه بار دیگه هم به یه ماشین پلیس سر چهارراه حافظ جمهوری که که نمی ذاشت از خطکشی رد بشم تذکر دادم، کلی بد و بیراه گفت بهم!! خانه از پای بست ویران است...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
4
145
جاده ها مزخرف ماشین ها مزخرف فرهنگ رانندگی و رعایت قانون ملت مزخرف .... خدایا خودت کمک کن ....
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
2
78
عکس گرفتن با موبایل از حوادث اینجوری (عکس آخر )معنیش اینکه وضعییت یه انسان در اون شکل رو با بی تفاوتی و حتی شاید سرگرمی دنبال میکنیم و میخواهیم تو بحثهای دوستانه حرف جدیدی برای گفتن داشته باشیم !!! جای تاسف داره .
مهران
Germany
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
123
سلام خدا وکیلی در رانندگی لجبازی نکنیم!!!!
ادعای راننده حرفه ایی نکنیم!!!!
ماشین آب است و آتش و اتفاق یک بار به وجود می آید!!!
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
اتفاقا راننده هاي حرفه اي بيش از غير حرفه اي ها احتياط ميكنند و قوانين را رعايت ميكنند . چون نتيجه يك لحظه بي احتياطي را ميدانند و اين هم بخشي از حرفه اي بودن است .
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
1
49
از ماست که برماست
ناشناس
Germany
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
5
61
مردم بي تفاوت موبايل به دست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
مشکل شما فقط موبایله عزیز.... اگه این موبایلها نبود که وقایع ثبت نمیشد.... حالا یه درصدی واسه خنده فیلم و عکس میگیرن ولی خیلی ها حس خبرنگاری شون تو مملکت بالاست...
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
1
47
به نظر من این تصاویر باید بارها از تلویزیون پخش بشه شاید من وشما وهمه دوستان دیگر غم از دست رفتن دوستامون را کمتر ببینیم انشالله...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
5
77
تمام کسانی که در انحصار این خودروهای بی کیفیت مسئولن، خون این بیگناهان گریبانشونو خواهد گرفت.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
درست رانندگی کنید الکی زمین و آسمان را بهانه قرار ندهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
عزيز من مشكل فرهنگي است... خودرو در مرحله بعد قرار ميگيرد
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
67
کسایی که میخواید برید سفر انشاالله که همتون صحیح و سالم برید و صحیح و سالم برگردید و خیلی خیلی هم بهتون خوش بگذره فقط تو رو خدا آروم برید عجله نکنید و قوانین و رعایت کنید. خدا پشت و پناهتون و سال نو هم پیشاپیش مبارک.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
2
61
یک عده که کم هم نیستند هرکاری بکنی و هرچی از این تصاویر نشونشون بدی ٬ ادم نمیشند. پلیس باید اینها رو بگیره ماشینشونو ۳ ماه بخوابونه، گواهینامه شونو هم باطل کنه، بلکه حداقل به دیگران صدمه نتونند بزنند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
4
41
سلام درست است که این ماشینهااکثرا ایمن نیستندولی تصادف باسرعت بیش از80کیلومتربرساعت حتی باماشینهایی که 5ستاره ایمنی دریافت کرده اندبسیارخطرناک است.
ناشناس
United States of America
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
23
خوب پلیس برای بهبود رانندگی ها و برخورد با تخلفات و کاهش کشته ها از تمامی افراد جامعه ، ایده ها و نظراتشون رو جمع آوری کنه در یه سایت ، شاید ایده های خیلی خوب و کارگشایی مطرح شدند ، افراد خوش فکر تو کشورمون کم نداریم خدا رو شکر
یکنفر فنی
Netherlands
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
1
44
قصد اظهار نظر نداشتم اما در مورد گارد ریلها متاسفانه به علت نصب غلط و عدم استحکام کافی باعث حوادث بسیاری میشود برای نمونه حداقل 1 متر از دو قطعه گارد ریل روی هم قرار گیرد اما برای صرفه جویی تبدیل به 20 سانت شده و علاوه براین لبه گارد ریل رویی نسبت به جهت حرکت در بزرگراه باید زیر دو تکه در محل اتصال باشد که نیست کافیست به کناره بزرگراه ها کمی توجه کنید تا متوجه شوید این وسیله حفاظتی خود عامل خطرات بزرگی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
1
56
این کامیون های بنز بلند 1921 و 1924 و غیره را چرا راهنمایی و رانندگی جمع آوری نمی کند تا کی !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
مثل تانک میمونن! از رو هرچیزی رد میشن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
2
30
خدا به همه رحم کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
56
لطفا باز هم از این صحنه ها بزارید تا یکم بترسیم و اینجوری رانندگی نکنیم
ممنون عصر ایران
مرتضی
Japan
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
29
..... واین داستان ادامه دارد ... !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
3
5
استفاده از خودروهای با سطح ایمنی بالاتر مانند استحکام بدنه، سیستمهای هدایت، کنترل، حفظ تعادل و هشدار بهتر خودرو، کیسه های هوای بیشتر و مطمئن تر و همچنین سیستمهای دفع خطر اتوماتیک پس از تصادف می تواند به نسبت قابل توجهی از تصادفات و یا خسارات جانی بکاهد. ثابت شده است دستیابی به این مهم توسط خودروسازان داخلی خیال باطلی است و مسئولینی که وضع فعلی را ادامه می دهند و به بهانه حمایت از تولید داخل توان خرید خودرو ایمن را از مردم سلب کرده اند قطعاً در ایجاد صدمه جسمی و جانی به مردم سهم اساسی دارند.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
1
84
اگر دقت کنید میبینید قد سپر کامیونهای ایرانی چقدر بالاتر از زمینه.همه جای دنیا این کامیونها رو از تو جاده ها دارن جمع میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
جمع كردن بابا
ولي تو ايران هنوز با افتخار توليد ميشه
....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
3
5
اون اقایی که عکس پورشه داغون شده می زاره تو سرعت 110 کیلومتر اینجوری شده ؟
پراید با چه تصادف کنه این بلا سرش میاد؟
اگه با پراید 20 تا هم بری مچاله می شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
10
فرهنگ رانندگی خیلی جا داره پیشرفت کنه و همچنین خودروهای بهتر و راه های مطمئن تر میتونه باعث کاهش شدید تلفات انسانی بشه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
اول فرهنگ...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
15
بیشترش از سرعت زیاد وبی احتیاتی وعجله است مگر نه
حمد
Saudi Arabia
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
6
3
80% تصادفاتمون مربوط به جاده های ناامن و غیر استاندارد است 15% اونها مربوط به ماشنهای غیر استاندارد و 5% هم مربوط به راننده های غیر استاندارد
راهنمایی و رانندگی در این کشور نه تنها ارتقا پیدا نکرده بلکه پسرفت کرده و فقط مبلغ ریالی جریمه ها بروز شده نه استانداردهای جاده ای سرعت زیاد عامل مرگ نیست اگر بود آلمان پر تعدادترین کشتار جاده ای رو داشت
كاميار مجيدي پارس آباد مغان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
17
عصرايران و
هيات تحريريه عصرايران
هزاران درود بر شما دلسوزان وطن
از اينكه با انتشار اين عكسهاي (تاسف آور) به جلوگيري از تصادفات بيشتر ، كمك ميكنيد متشكريم
كاميار مجيدي پارس آباد مغان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
5
عصرايران و
هيات تحريريه عصرايران
هزاران درود بر شما دلسوزان وطن
از اينكه با انتشار اين عكسهاي (تاسف آور) به جلوگيري از تصادفات بيشتر ، كمك ميكنيد متشكريم
اميدوارم عكس و بنر بزرگ تصادفات را در جاده ها نصب كنند تا مايه عبرت و تلف شدن بيهوده جان همنوعان گردد.
ناشناس
Germany
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
19
آیا کسی رانندگان را بخصوص رانندگان وسایل نقلیه سنگین را از نظر استفاده از الکل و مواد روانگردان چک می کند؟
رضا
United States of America
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
10
آقا این گاردهای کنار جاده کارشون چیه نمیشه پلی اتیلن بزارن والله شدن قاتل مردم
ناشناس
United States of America
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
5
همه حرف ها درست، ولی باید قوانین را رعایت کنیم و مواظب خود و دیگران باشیم.
پلیس هم باید امکانات و قدرت کافی برای برخورد شدید و نه ارفاقی با قانون شکنان داشته باشد.
قوه قضاییه هم به راحتی و با حکم دیده اجازه ندهد قاتلان دوباره حادثه آفرین شوند.
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
9
بیخیال!!!!
من جز کسایی هستم که کلا با قضیه ی تولید داخلی خودرو مخالفم.حتما نباید تو همه چی اول باشیم که!!
ولی آخه چرا بد فرهنگیمون توی رانندگی رو تقصیر پراید و پژو بندازیم؟؟ راننده هایی که نه خط عابر میشناسن نه چراغ قرمز و نه سرعت مجاز، تو هر ماشینی بشینن بالاخره براشون یه اتفاقی میفته یا به یکی دیگه آسیب میزنن. یه کم بیاین از خودمون انتقاد کنیم ای ملت! ما خودمون داریم همدیگه رو میکشیم...
اول با بدفرهنگی تو رانندگی
دوم هم با خرید ماشین های نا ایمن!
همش غر میزنیم و آخرم همه ی مشکلات زیر سر خودمونه!! تا ما فکر خودمون نباشیم سایپا و ایران خودرو چرا باشن؟
والا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
با تك تك كلمات جناب سامان 100 درصد موافقم. شما فرهنگ رانندگي و تعامل اجتماعي داشته باش با فرغون هم رانندگي كني در امان خواهي بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
13
14
یاده تصادف علی دایی با پرادوش افتادم.با200تا سرعت بدون باز شدن کیسه هوا هبچیش نشد.با پول میتوان قسمت وتقدیر را خرید@!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
دوست عزيز اولا سرعتش 200 تا نبوده، دوما اون چپ کرده نه اينکه شاخ به شاخ زده باشه،اگه مثلا با همون بنز 1921 که تصويرش در بالا هست بزنه، ايمن ترين خودرو هم له ميشه، ميشه قدري ايمن تر بود با پول اما نه کاملا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
15
مهر سازمان بهشت زهرا از مهر استاندارد معتبر تره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
5
همه حرفهای شما عزیزان درست ماشین ها کیفیت ندارن خب ما که میدانیم کیفیت ندارن چرا با احتیاط بیشتری رانندگی نکنیم؟ این تصاویر تلنگری بود برای اینکه رانندگی در شهر و جاده احتیاط و سرعت مطمئنه می طلبد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
7
8
ای بابا ، صبحمونو خراب کردی عصر ایران
اسی
Germany
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
5
اولا قطع یقین، خداوند تاوان جان این آدم ها رو از تولید کننده خودرو داخلی و کسی که بیخود ازش حمایت کنه خواهد گرفت. شک نکنید
دوما مردم چقدر بیخیال با موبایل از جنازه هم نوعشون عکس می گیرن. جای تاسف داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
4
متاسفم ولی آن آقای محترمی که فرزندخود را بغل کرده وشاهد صحنه تصادف است بیشتر انسان رامتاسف می کند آن بچه چه گناهی کرده که باید شاهد این صحنه ها باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
21
خداوندا رحم كن ... در اين ايام نوروز به تمام مسافران جاده ها رحم كن ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
5
مسابقه حرص و آز و خودنمایی و بی فرهنگی و آخر هم خون و گورستان ... باید فکری به حال فرهنگ کرد.
mohi
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
20
خدایا ! درسته ماشینامون ، جاده هامون و رانندگی هامون بد و افتضاحه ، ولی تو با مهربونیت مراقب همه مسافرا باش .
خداجون دوست دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
4
باعثتاسف است که اینطور هموطنان درجاده ها با ماشین از رده خارج ازبین میروند
علت:
کدام یک از این ماشینها اریبگ داشته است
خودروسازها اعتقاد دارند اریبگ وترمز ABSآپش است درحالی که ازضروریات وایمنی میباشد

کدام جاده ها درایران اصولی ساخته شده
اکثر این تصادفات درجاده های دوطرفه میباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
6
ممنون از سایت عصر ایران. جدای از دلخراش بودن تصاویر و ناراحتی فراوان از مرگ بی شمار عده ای هموطنان عزیز .خود من شخصاً با دین این تصاویر تصمیم دارم همواره قوانین رارعایت کرده و خصوصاً با سرعت مطمئنه حرکت کنم. به امید سالی بی حادثه برای مسافران و هموطنان عزیز در سراسر ایران عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
37
مرگ بر کلیه خودروسازهای بی مسئول
مورچه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
8
بچه که بودم میگفتم چرا وقتی دو تا ماشین تصادف میکنه راننده ها با آچار چرخ میفتن به جون هم، بعد فهمیدم توی اکثر تصادفات حداقل یه نفر خیلی بد بی احتیاطی میکنه و طرف مقابل اعصابش به هم میخوره که چرا با جون خودت و بقیه به این راحتی بازی میکنی،
مشکل تصادفات از دلایل زیر است:
1- جاده های چاله و گودال دار که مجبورت میکنه یهو فرمان رو بپیچی یا لاستیک پنچر کنی و چپ کنی،
2- آسفالت جاده ها که با هر بار روکشی از کنار جاده فاصله میگیره، و جاده تنگ میشه
3- پیچ های تند و بدون دید،
4- راننده های بی فرهنگ، بی شعور و در پیت
5- ماشین هایی که فقط یه ایرانی میتونه بسازه و یه ایرانی دیگه بخره و برونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
اولين و مهمترين عامل شماره 4 است و بس
ویدا بروفه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
8
هم وطنای عزیز خواهش میکنم با احتیاط و با صبوری رانندگی کنید اینو همیشه به یاد داشته باشید که چشمی منتظر رسیدن شماست پس به خاطر عزیزانتان که منتظر شما هستند کمی محتاط تر باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
38
ملت بی اعصاب و خودخواه. حالا انگار چه کار مهمی دارن که می خوان زود برسن. میان پشت همه ماشینا چراغ می زنن انگار آمبولانسن!
نرود میخ آهنی در سنگ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
خودخواه.....خودخواه.....خودخواااااه..... هزار بار متاسفانه
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
7
خوب این بنز مایلرهای زمان بوق هم نباید تولید بشن از سالها پیش تولید کامیونهای با چرخ بزرگ و ارتفاع زیاد در کشورهای اروپایی و آمریکایی ممنوع شده ولی متاسفانه خودرو سازها و سازمانهای ذیربط رانط خوار کشور حتی به فکر خانواده خودشان هم نیستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
11
مسئولین!!!!
میدونم که تا روز قیامت این حرفا در گوش شما اثری نداره، اما میگم ،
شما در ریخته شدن خون این مردم سهیم هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
3
11
لطفا در صورت امکان شماره پلاک ماشین ها را محو کنید. دعا میکنیم مردم سال خوبی داشته باشند ونوروز به آنها خوش بگذرد.
hamid irani
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
12
كجايند دلواپسان؟!
شما مسول جان مردم باشيد نه ايمانشان.
hamid irani
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
39
كجايند دلواپسان؟!
شما مسول جان مردم باشيد نه ايمانشان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
10
خدایا! از مرگ ناگهانی و بد به تو پناه می‌بریم. برای همه هموطنان در سال پیش رو آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
9
جوانانی که احساس میکنند در کشور خودشان غیرخودی هستند و بدون پارتی و رانت و فامیل سالاری بجائی نمیرسند و نخواهند رسید. پس توهم در رانندگی پیدا میکنند تا بتوانند از بعضی کسان جلو بیفتند و البته فرشته مرگ هم کمکشان میکنند- مملکتی پر از آدمهای داغون و روانی بخاطر تبعیض و فقر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
4
البته بعضی وقتها هم طرف داره راه خود را میره اما راننده بی احتیاط و مست دیگری وی را دچار حادثه نموده و جان سرنشینان خودرو بیگناه گرفته می شود.همه اینها که سبقت و یا سرعت غیر مجاز نداشتند این دیگران هستند که نه تنها جان خود را بلکه جان یه عده دیگری را می گیرند.
مهندس مکانیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
6
آنچنان که در عکسها مشخص است بخش زیادی از صدمات جانی تصادفات ناشی از ارتفاع زیاد کامیونها موجود در کشور بوده که سالها است از استاندارد روز دنیا فاصله دارد ولیکن هنوز هم با شکل سابق تولید می گردد.
کامیونهای استاندارد جدید دارای ارتفاع کمتری بوده و در برخورد با خودروهای سواری با ارتفاع کم به مانند شکل از روی آن عبور نمی کنند.
به عبارت ساده کامیونهای موجود با ارتفاع زیاد نباید در خیابانها و جادهای کشور حق تردد داشته باشند.
من تعجبم پلیس راه چرا تا بحال به این موضوع حتی یک اشاره هم نکرده است.
خواهش می کنم اطلاع رسانی کنید.
مهراب ارومیه
Germany
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
3
و مــــــــــــا همچنــــــــــــان دوربین به دست !!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
4
مسافرت براي رفع خستگي است نه براي خودكشي و ديگر كشي پس با احتياط و بدون لجبازي برانيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
12
من خودم ماشین ایران خودرو سوار میشم این روزا که بارون میاد ترمز ای بی اس کلا نمیگیره
بردم نمایندگی میگه همشون همینطوریه تو بارون و دست انداز نمیگیره
میگم چیکار کنم
میگه یه جور جمعش کن دیگه
آقا من اصلا با سرعت 50 تا حرکت کنم تو لاین 1 وقتی ترمز نگیره چیکار میتونم یکنم
لعنت بر این خودروسازان پول پرست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
2
دوتا عکس از خودروهای خارجی هم مگذاشتید
خدای نکرده کسی فکر نکنه خودروهامون ایمنی لازمو نداره
ناشناس
-
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
5
آخه مردم غير از خودرو هاي بي كيفيت سايپا و ايران خودرو نميتونن ماشين ديگه اي بخرن....
.......
غلامعلی
Switzerland
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
8
خیلی از تصادفها علتش مستی رانندگان هنگام رانندگی میباشد ولی ما چون نمیخواهیم قبول کنیم در کشور ما مصرف الکل رایج است هیچوقت از طرف دولت با این پدیده زشت اقدامی صورت نمیگرد .
جهت اطلاع مجازات این کار در اروپا : اگر در کنترل توسط پلیس مشخص گردد که شخص الکل مصرف کرده است این جرائم شامل حال فرد متخاطی میشود :

1. در صورت تصادف در هر صورتی شخصی که الکل مصرف کرده مقصر شناخته میشود . 2
. درصورتیکه تصادف منجر به فوت شود قتل عمد محسوب میشود . 3. بیمه هیچگونه خسارتی پرداخت نخواهد کرد . 4.مجازات زندان از 1 سال تا 10 سال .
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
5
ربطی به نوع ماسین نداره
وقتی میری زیر تریلی
دیگه فرقی نمیکنه ماسینت چیه
ffdfg
Germany
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
2
اشکم در اومد
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
5
بابت نگاه دلسوزانه و حرکت تاثیرگذارتون در نشر این اخبار و اخبار تصادفات دلخراش ازتون تشکر میکنم.

امیدوارم با توجه به کیفیت جاده ها و ضعف فرهنگ رانندگیمون، حداقل از خودخواهیمون در رانندگی کم کنیم.
ناشناس
Germany
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
2
میدونی نیروی انتظامی مینویسه سرعت غیر مطمئنه یا انحراف به راست و چپ یا خواب آلودگی
و میدیران خودرو ساز هم استناد میکنند به صحبت نیرو انتظامی و میگن ما که مقصر نیستیم
خودش خوابش برده
نمیدونم اون دنیا چه جوابی دارند بدند
سرداری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
4
لطفا از تردد کامیونهای شاسی بلند هم جلوگیری شود چرا تردد آنها در خارج از کشور ممنوع ولی در داخل کشور مجاز میباشد که اینطوری سواریها را زیر میگیرند و باعث کشته شدن هموطنان مظلوم میشوند مگر جان هموطنان ما از جان نفراتی که در کشورهای خارج زندگی میکنند کمتر است !
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
5
به تجربه ثابت شده که در همه تصادفات رانندگی در همه دنیا مقصر اصلی رانندگان هستند؛بطوریکه بقیه عوامل مسبب حوادث رانندگی ، بعد از ارتکاب راننده به خطا (یا اشتباه) به کمک بد تر شدن حادثه می آیند. از طرف دیگر یادمان باشد ما ایرانی ها در اکثر موارد (مانند رانندگی) دانسته ، اشتباه می کنیم و این موضوعی است که در دیگر کشور ها کمتر اتفاق می افتد و طبعا" ما خسارت بیشتری متحمل می شویم و باز هم تکرار اشتباهات را تکرار می کنیم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
1
بیایم محض رضای خدا در سال جدید با این تولیدات به اصطلاح ملی با جان مردم بازی نکنیم این تصاویر تولیدات داخلی را با امنیت بسیار کم مردم کم شرایط و ایمنی ضعیف راهها وهزاران هزار پیام قابل درک داشت باید فقط تاسف خورد؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
1
به نظر من با همون خودروهای بی کیفیت هم میشه جوری رفت که شدت این حوادث به حداقل برسه اونم البته اگه فرهنگ استفاده از خودرو رو داشته باشیم ......والا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
1
تو رو خدا تو جاده آروم برونید مواظب خودتون باشید خیلی درد ناک بود
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
3
من که اینقدر از تصادفات وحشتناک دیدم که حتی میترسم تو کمربندی شهر برم مسافرت با ماشین پیش کش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
1
بیاییم امسال چهره جاده ها را زیبا نقاشی کنیم!
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
7
توی این دو هفته تردد کامیون ها توی جاده هایی که از رو به رو ماشین می یاد رو ممنوع کنید.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
8
آموزش رانندگی ما در سرعت لاک پشتی انجام می شود. در صورتیکه آموزش و امتحان رانندگی باید در سرعتهای بالاتر نیز چک شود.
حتی برای کسب تجربه بیشتر از سیمولاتورهای مناسب به گونه ای استفاده شود که تجربه تصادف را پشت کامپیوتر حس کنیم نه در محیط واقعی.
مثلا اگر در سرعت بالا کمی منحرف شویم بدانیم بر سر فرمان ماشین چه می آید. همان بلائی که خود بصورت واقعی تجربه کردم و اگر خدا یاری نمی کرد خود و خانواده ام الان وجود خارجی نداشتیم.
علی مقامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
4
هموطنان درسته که ماشین های تولیدی ایران خودرو و سایپا بی کیفیت هست اما احتیاط احتیاط و احتیاط مهمترین اصل در رانندگی می باشد . حالا چه پورشه پاشه چه پراید . به نظر شما اگه پورشه بره زیر تریلی آدمهاش سالم می مونند ؟؟
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
8
تو عکسا بیشتر کامیونا بودنا!و هیچ اسیبی به کامیون ها نخورده بود ولی اون سواری بدبخت له شده بود بهتره یکم اقایون راننده ماشین سنگین مراقب باشن
پاسخ ها
cirous
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
راست میگه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
2
سرعت غیر مجاز، بی احتیاطی رانندگان ، کیفیت خودروها و نادشتن دوربین مداربسته در بین مسیر یکی از علل تصادفات و مرگ و میر مردم می باشد. اگر چنانچه جاده ها مجهز به دوربین مداربسته باشند رانند هایی که با سرعت بیش از حد رانندگی کنند در سرعت موجه با جریمه ها زیاد و توقیف خوردوها اینچنین اتفاقات در کشور تکررا نخواهد شد،البته نباید از کیفیت خودروهای داخلی هم نباید غفلت کرد که متاسفانه یکی از علت تصادف ها و مرگ میر هموطنان عزیز وجود این خودروهای بی کیفیت می باشد، باید خودروسازان مجازات شوند و به سزای اعمالشان برسند/یکی از دلایل خود مردم می باشند اگر مردم عزیز کشور به مدت یک ماه خودرو خریداری نکنند این مدیران و خودرسازان حساب دستشان می آید ولی متاسفانه ما چنین فرهنگی در کشور نداریم/ که انشاالله مردم بیدار شوند از این خودروها بی کیفیت با قیمت گزاف خریداری نکنند.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
2
من خودم هنگام نم باران ماشينم چپ كرد و واژگون شد خدا راشكر به خير گذشت.دوستان توجه كنيد:
1)هنگام بارندگي اصلا به ترمز مخصوصا ترمزABS مطمئن نباشيد.
2)سر پيچ ها هنگام بارندگي با حداقال سرعت حركت كنيد.
ضمنا محل تصادف خودرو من دست انداز بدي وجود داشت.
رحیم امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
1
7
انصافاًچرا میگین پورشه هم بره زیر تریلی اینطور میشه.
همین الان برین یه بیوک یا شورلت یا نیسان یا رنجروور یا تویوتا یا وولو بیارین و در تصادف با یه ماشین سنگین امتحانش کنین نتیجه رو هم به مردم اعلام کنین. راستی چند تا ماشین دیگه هم از امسال هنرنمایی میکنن :تیبا/ ام وی ام....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
5
نکته جالب مخصوصاً در عکس آخری هست! عکاسان موبایل بدست گمنام معلوم الحال همه جا هستند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
9
یه عده از رانندگان، زرنگیشون رو با پیچوندن قانون و ناامن کردن جاده ها نشون میدن و کسانی رو که طبق قوانین رانندگی میکنند رو یه مشت احمق تصور میکنند. به نظرم این افراد وقتی در یک سانحه رانندگی به اون دنیا میرن، در امن کردن جاده های این دنیا نقش بسزایی دارن.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
4
2
به نظرمن حادثه اگه بخوادرخ بده میشه
ونمیشه جلوشو گرفت چه باماشین چه هواپیما وچه قطار.
ولی میشه کاهشش داد اونم باسرعت پایین حرکت کردن اگه سرعت پایین باشه حتی اگه اتفاقی بیووفته شایدتلفات جانی نداشته باشه.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
7
1 ده هزارم هم عامل تصادفات ایران الکل نیست
موارد ذیل :
1- فرهنگ ،عدم توجه به قانون
2- خود نشان دادن و خود برتری به همان علت که دوستمان گفت در اینجا از بعضی ها عقب افتادگی خود را جبران می کنیم.
3- بی توجهی مسئولین تولیدکنندگان ، وارد کنندگان خودرو و قطعات و فروشندگان ، و تعمیرکاران به جان و مال مردم و ثروت ،
4- جاده ها
5- شلوغی جاده ها
6- غیر استاندارد بودن
7- اعصاب و روان مردم
8 - سرعت بالا و غیر مجاز
9- ایمن نبودن خودروهای ملی کش
10- عدم گذشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
3
عکسها را بفرستید برای نعمت زاده شاید وجدانش بیدار شود چون خواستاز افزایش تعرفه واردات شده هر جای دنیا بلافاصله جلوی تولید پراید وسایپا ونیسان و...را میگرفتند ولی اینجا فقط منفعت اقیان مهم است
cirous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
6
به خاطر شاهکار شرکت سایپا در خلق قاتل سیاری به نام پراید. من چهار سال پیش پنج تا از عزیزانمو از دست دادم. تا زمانی که بازار خودرو رقابتی نباشه. مردم باید تاوان پر شدن جیب آقایون رو با از دست دادن عزیزانشون بدن.
پراید مورد اعتماد آقایون دیگه تو عراقم پلاک نمی شه!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
3
اصل اخلاقی " عجله نکنید " را رعایت کنید

تا سلامت باشید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
5
یکی نیس بگه کار گاردریل چیه؟!! آیا نباید جلوی یک پراید رو هم بگیره؟!! چرا باید پاره بشه و بره تو شکم ماشین؟!!!
رسانه ها که دلیل همه تصادفات را بی احتیاطی راننده می دانند!! اغلب مردم که مشکل رو از ماشین غیر استاندارد می دونن. اما به غیر استاندارد بودن جاده ها کمتر توجه میشه.
hdvhk
Australia
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
11
دیروز به همراه مادرم از خیابان رد میشدم پشت سرم صدای بوق شنیدم 1 اقا پشت رول اخرین سیستم گاوی نیسان نشسته بود شاکی که من هنگام عبور از خیابان 1 طرفه سمت راست و نگاه نکردم و به سمت چپ نگاه میکنم .بابا گواهینامه ات رو از کجاگرفتی؟ که قادر نیستی تشخیص بدی که نباید خلاف رانندگی کنی؟
ویدیویی متفاوت از جنگنده F۱۴ نیروی هوایی ایران در نمایشگاه هوایی کیش (فیلم) یک روحانی افغان: ایران از افغانستان ضربه مهلک می‌خورد (فیلم) تولد 80 سالگی مردی که 51 سال پیش بالاتر از پروین، حجازی و قلیچ خانی به‌عنوان بازیکن سال ایران انتخاب شد (+عکس) همدان پیشتاز در ساخت نیروگاه‌ های خورشیدی اولین اطلس کیهانی اقلیدس منتشر شد(+عکس) اسلحه کمری جولانی در دیدار رسمی ؟(عکس) زمان منفی دیگر فقط یک تئوری نیست؛ دانشمندان شواهدی از آن به دست آوردند زنگ هشدار اتباع غیرمجاز/ فعالیت شاخه افغانستانی تروریست‌های تحریرالشام در نزدیکی مرزهای ایران طراحی کفش تویوتا با الهام از تویوتا لندکروزر آمار تکان دهنده وزارت کار از رشد فقر مطلق مستاجران/ اعلام نرخ خانوارهای مستاجر درگیر فقر مطلق راهپیمایی موتوری حامیان فیلتر در مخالفت با رفع فیلتر واتس‌اپ (فیلم) استاندار دمشق : سوریه هیچ مشکلی با اسرائیل ندارد همه آنچه باید درباره خطرات پنهان چربی شکمی بدانید (فیلم) استانداری تهران : شاخص آلودگی هوا کاهش یافته ؛ فردا (شنبه) مدارس و ادارات تهران تعطیل نخواهد بود نجات های میلی متری! (فیلم)