۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۳-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۸۸۶۴۹
انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۳-۰۱-۱۳۹۴

رئیس سیا : فشار بر ایران باید ادامه یابد

رئیس سازمان جاسوسی آمریکا ایران را حامی تروریسم خواند و گفت آمریکا فشار بر ایران را ادامه خواهد داد تا اطمینان یابد این کشور نمی تواند کشورهای منطقه را بی ثبات کند .
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، جان برنان در گفتگو با فاکس نیوز گفت ما امیدواریم برنامه اتمی ایران را متوقف کنیم . اما چه توافق هسته ای حاصل شود و یا نشود ایران حامی تروریسم دولتی است و  فشار بر ایران باید ادامه یابد تا این کشور نتواند کشورهای منطقه را بی ثبات کند .  
 
 
رئیس سیا درباره نقش ایران در مباره با داعش در عراق گفت ما به آنان اجازه نمی دهیم نقش بزرگتری بازی کنند . آنان در حال همکاری با عراق برای مبارزه با داعش هستند ، ما نیز با دولت عراق همکاری می کنیم . ایرانیان به عنوان کشور همسایه در عراق حضور دارند؛ آنان قطعا منافعی در آنجا دارند و به دنبال این منافع هستند ولی نقشی بیشتر از این نباید داشته باشند .
برچسب ها: سیا ، ایران ، فشار
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)