۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۹۸۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۱۶-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۸۹۸۶۸
انتشار: ۰۸:۰۹ - ۱۶-۰۱-۱۳۹۴

یادداشت برداری متفاوت با قلم هوشمند N2

حتی اگر قلم هوشمند نئو N2 که از آلومینیوم ساخته شده به دستگاه هوشمند کاربر متصل نباشد در زمان برقراری اتصال یادداشت های وی به صورت خودکار به دستگاه منتقل می شوند.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - قلم هوشمند نئو N2 برای افراد علاقمند به یادداشت برداری می تواند گزینه ای جالب توجه باشد زیرا این فعالیت قدیمی را جذاب‌تر می نماید. این قلم هوشمند هنگامی که همراه با کاغذ مخصوص خود مورد استفاده قرار بگیرد امکان یادداشت برداری و مشاهده فوری آن روی یک دستگاه هوشمند را فراهم می کند.

یادداشت برداری متفاوت با قلم هوشمند N2

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، حتی اگر قلم هوشمند نئو N2 که از آلومینیوم ساخته شده به دستگاه هوشمند کاربر متصل نباشد در زمان برقراری اتصال یادداشت های وی به صورت خودکار به دستگاه منتقل می شوند.

یادداشت برداری متفاوت با قلم هوشمند N2

یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این قلم هوشمند امکان ضبط صدا است. قلم هوشمند نئو N2 به میکروفونی کوچک و ضبط کننده صدا داخلی مجهز شده است و امکان دیکته کردن به دستگاه در 15 زبان مختلف وجود دارد.

یادداشت برداری متفاوت با قلم هوشمند N2

ایمیل کردن صفحات به آسانی استفاده از آیکون ایمیل روی صفحه کاغذ مخصوص قلم هوشمند نئو N2 است و همچنین می توانید متن ها را بر اساس تاریخ و یا برچسب آنها جستجو کنید.

یادداشت برداری متفاوت با قلم هوشمند N2

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه علم و فناوری به اینجا مراجعه کنید.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خشم شب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
8
0
اگه بشه تکنو لوژی ایرانی بزاری ممنون می شیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
1
از کجا بخریم؟
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته