۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۲۴-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۱۲۱۰
انتشار: ۱۳:۱۸ - ۲۴-۰۱-۱۳۹۴

30 هزار محصول ایران خودرو در راه بازارهای جهانی

معاون صادرات ایران خودرو درباره مشکلات موجود در سایت های تولیدی ایران خودرو در خارج از کشور تصریح کرد: برخی تصمیم های گذشته باعث شده که سایت های تولیدی در فراسوی مرزها فعال نباشد.

معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه ریزی برای صادرات 30 هزار دستگاه انواع خودرو سواری به بازارهای بین المللی در سال 1394خبر داد.

به گزارش ایکوپرس، علی علمی - معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو - اظهار کرد: برنامه صادراتی ایران خودرو برای سال گذشته 20 هزار دستگاه بود، این در حالی است که به دلیل تحریم ها، نوسانات ارزی و مشکلات گشایش ال سی از این میزان صادرات 7000 دستگاه تحقق یافت.

علمی تاکیدکرد: سهم برند ملی ایران خودرو در سبد صادرات چشم‌گیر است و در حال حاضر سمند و سورن به کشورهای عراق، آذربایجان، ساحل عاج صادر و ونزوئلا می شود.

معاون صادرات ایران خودرو در زمینه تکلیف سایت های تولیدی خارج از کشور اظهار کرد: سیاست هیات مدیره ایران خودرو فعال نگاه داشتن چهار سایتی که قبلا سرمایه گذاری شده در قالب ارایه خدمات فنی و مهندسی و ارسال قطعات سی کی دی است.

معاون صادرات ایران خودرو درباره مشکلات موجود در سایت های تولیدی ایران خودرو در خارج از کشور تصریح کرد: برخی تصمیم های گذشته باعث شده که سایت های تولیدی در فراسوی مرزها فعال نباشد.

علمی از صادرات ایران خودرو به تونس در آینده نزدیک خبر داد و افزود: موفق به کسب تاییدیه موسسه استاندارد تونس برای صادرات رانا به این کشور شدیم.

وی افزود: گروه صنعتی ایران خودرو به دنبال شروع فعالیت مجدد در مصر است و در حال رایزنی برای صادرات خودرو به الجزایر نیز هستیم.

علمی اظهار کرد: در صادرات محصول به کشورهای آذربایجان، عراق و اوکراین مزیت نسبی داریم و در عین حال نیز به بازارهای نیجریه و ساحل عاج نیز فکر می کنیم.

معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو در پایان تصریح کرد: توسعه صادرات نیازمند یک عزم ملی است و با تعارف صادرات رونق نمی گیرد.

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!