۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۱۷۶
انتشار: ۱۳:۴۴ - ۳۰-۰۱-۱۳۹۴

چرا گرفتن سلفی در جشنواره کن ممنوع شد؟

وی همچنین گرفتن عکس سلفی را کاری بی‌نهایت مضحک و مسخره خواند.
گرفتن عکس سلفی روی فرش قرمز کن ممنوع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان "تیری فریمکس" رئیس جشنواره کن اعلام کرد: اگرچه تمایلی برای ممنوع کردن این عمل ندارد اما از آنجا که گرفتن عکس سلفی باعث طولانی شدن مراسم فرش قرمز می شود زمان بندی برنامه جشنواره با مشکل رو به رو خواهد شد. اگر افراد حاضر در جشنواره تصمیم بگیرند هر چند قدمی که برمیدارند یه عکس سلفی بگیرند مراسم به کندی پیش خواهد رفت.

وی همچنین گرفتن عکس سلفی را کاری بی‌نهایت مضحک و مسخره خواند.

البته هیچ قانون یا کنترل خاصی برای بازیگران و هنرمندان حاظر در جشنواره گذاسته نشده تا آنها را از گرفتن سلفی منع کند اما از آنها خواسته شده تا حد امکان عکس سلفی نگیرند.

پیش از این ممنوعیت مشابه در چند موزه، جشنواره موسیقی و برخی اماکن عمومی نیز اعمال شد.
برچسب ها: سلفی ، جشنواره کن
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!