۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۳۱-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۳۳۴
انتشار: ۱۳:۲۲ - ۳۱-۰۱-۱۳۹۴

خالی شدن کامل مکه از زایران ایرانی

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اکنون ۱۰ هزار عمره گزار ایرانی در مکه هستند، گفت: تا سوم اردیبهشت ماه عربستان از زائران ایرانی خالی می شود.

به گزارش خبرآنلاین، ناصر خدرنژاد در این باره گفت: پس از دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعلیق سفر عمره مفرده، ۲۴ فروردین ماه آخرین کاروان های زائران ایرانی به عمره مفرده اعزام شدند که این گروه از زائران روز گذشته(شنبه) به مکه مکرمه رهسپار شدند.

او گفت: آخرین گروه از زائران اعزامی پس از پنج روز اقامت در مدینه منوره عصر روز گذشته پس از محرم شدن در مسجد شجره، راهی مکه مکرمه شدند و پس از انجام مناسک عمره و اقامت پنج روزه در مکه به ایران بازمی گردند.

خدرنژاد گفت: زائرانی که بدلیل تعلیق اعزام های عمره از ۲۴ فروردین ماه تا زمان ادامه روند تعلیق اعزام های عمره، سفرشان لغو می شود، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی که مراحل ثبت نام نهایی خود را در آنجا انجام داده اند، نسبت به طی مراحل دریافت هزینه ما به التفاوت واریزی سفر عمره اقدام کنند و تشرف این گروه از زائران به عمره در آینده حسب فراخوان مجدد امکانپذیر خواهد بود.
برچسب ها: زائران ایرانی ، مکه
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود