۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۲-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۶۴۸
انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۲-۰۲-۱۳۹۴

سقوط اتوبوس به دره در جاده فیروزکوه (فیلم)

 یک شرکت هواپیمایی پس از آنکه پروازش از مشهد به ساری به دلیل بدی آب و هوا در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست، مسافران را با اتوبوس اسکانیا به ساری فرستاد اما در میانه راه، اتوبوس به دره سقوط کرد.

صبح سه شنبه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور فیروزکوه - گدوک در محدوده اورین واژگون می شود؛ علت این واژگونی عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بود. در اثر واژگونی این دستگاه اتوبوس که از تهران به سمت ساری در حرکت بود ۱2 نفر از هموطنان جان باختند و تعداد ۱8 نفر نیز مجروح شده اند.

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1393/12/17/444460_632.jpg
برچسب ها: سقوط اتوبوس
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته