۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۳۱۶۶
انتشار: ۲۱:۰۸ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۴

تعیین نماینده ویژه جدید سازمان ملل برای یمن

پیش از اینجمال بن عمر نماینده سازمان ملل در امور یمن بود که با تشدید بحران در این کشور و حمله عربستان سعودی به غیر نظامیان از سمتش کناره گیری کرد.
یک دیپلمات موریتانی الاصل با تائید شورای امنیت سازمان ملل به عنوان نماینده دبیرکل در امور یمن منصوب شد.

به گزارش فارس،  «اسماعیل ولد شیخ» دیپلمات موریتانیایی با تائید شورای امنیت سازمان ملل به عنوان نماینده بان‌کی‌مون دبیرکل این سازمان در امور یمن منصوب شد.

این دیپلمات موریتانیایی درحالی به این سمت منصوب شد که حملات هوایی عربستان همچنان ادامه دارد و بیش از 4100 نفر در این حملات کشته شده‌اند که صدها تن از قربانیان این حملات زنان و کودکان یمنی هستند.

اسماعیل ولد شیخ رئیس کنونی هیات واکنش اضطراری سازمان ملل به بیماری ابولا (آنمیر)، است که مسئولیت پیدا کرده تا برای حل و فصل بحران یمن زمینه مذاکره میان طرف‌های درگیر را فراهم نماید.

پیش از اینجمال بن عمر نماینده سازمان ملل در امور یمن بود که با تشدید بحران در این کشور و حمله عربستان سعودی به غیر نظامیان از سمتش کناره گیری کرد.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)