۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۱-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۵۵۴۰
انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۱-۰۲-۱۳۹۴

عبدالله کرمی: حیف است لیگ تمام شود

عبدالله کرمی مدافع سپاهان موفق شد در بازی برابر نفت مسجدسلیمان یک گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند.

عبدالله کرمی مدافع سپاهان موفق شد در بازی برابر نفت مسجدسلیمان یک گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند.

کرمی اعتقاد دارد باید در هفته پایانی لیگ برتر فقط به فکر بازی خودشان برابر سایپا باشند و کاری به نتیجه نفت و تراکتور نداشته باشند چون تمرکزشان بهم می ریزد. 

کرمی در رابطه با دیدار مسجدسلیمان به "ورزش سه" گفت: ما جلوی نفت مسجدسلیمان خوب بازی کردیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. ما خیلی خوب بازی کردیم و سه گل زدیم و این بازی برای ما در آستانه بازی هفته آخر خیلی مهم بود. البته نفتی ها ما را اذیت کردند و اگر فیلم بازی هایشان را ببینید متوجه می شوید که این تیم خوب بازی می کند و نباید سقوط می کرد. این تیم فوتبال بازی کرد و اگر یک گلزن تمام عیار داشت می توانست از موقعیت هایش استفاده کند.

کرمی در مورد شرایط خوب سپاهان در هفته های پایانی لیگ گفت: واقعا حیف است که لیگ تمام شود و اگر ما یکی بازی بیشتر می بردیم می توانستیم با خیال راحت قهرمان شویم. تیم ما خیلی خوب و هماهنگ شده و کاش لیگ تمام نمی شد.ما هفته آخر فقط برای برد بازی می کنیم و کار راحتی جلوی تیم آقای مجید جلالی نداریم. خیلی دوست داریم نفت و تراکتور مساوی شود اما اول باید خودمان ببریم و کار خودمان را انجام دهیم. ما باید ببریم و اینطور نیست که بگوییم ار قبل برنده هستیم.

مدافع سپاهان در رابطه با توقف بازی هم صحبت کرد: هواداران نفت مسجد سلیمان به بازیکنان و مسوولان سپاهان توهین نکردند و فقط از تیم خودشان ناراحت بودند. آنها به مسوولان شهر خودشان اعتراض کردند و ما هم 15 دقیقه در رختکن بودیم و بازی دوباره شروع شد.
برچسب ها: کرمی
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)