۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۲۲-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۵۷۵۹
انتشار: ۲۳:۵۴ - ۲۲-۰۲-۱۳۹۴

عمران زاده: از ما گذشته که کری بخوانیم

مدافع تیم استقلال پس از پایان تمرین امروز تیمش گفت: این بازی تنها دلخوشی هواداران است و امیدوارم هواداران، با پیروزی در این بازی ناکامی امسال را فراموش کنند.

مدافع تیم استقلال پس از پایان تمرین امروز تیمش گفت: این بازی تنها دلخوشی هواداران است و امیدوارم هواداران، با پیروزی در این بازی ناکامی امسال را فراموش کنند.

به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران زاده در رابطه با بازی آخر این تیم با پرسپولیس گفت: این بازی تنها دلخوشی هواداران است، بعد از ناکامی در لیگ برتر، جام حذفی و کسب سهمیه آسیا، با پیروزی در این بازی می توانیم کمی هواداران را شاد کنیم و امیدوارم با پیروزی در این بازی آنها هم ناکامی های امسال ما را فراموش کنند.

وی در پاسخ به اینکه برای سرخپوشان کری می خواند یا خیر گفت: دیگر کری خواندن از ما گذشته است، من هفت سال است که دارم در این تیم بازی می کنیم و دربی های زیادی را تجربه کرده ام، ولی پرسپولیس بازیکنان جوانی دارد و فکر می کنم به جز نوری و نورمحمدی، کسی از این تیم در دربی حاضر نشده باشد، معلوم است که آنها باید کری بخوانند نه من.

عمران زاده درباره بازی نکردن خود در بازی با تیم تراکتورسازی گفت: من شیر خورده و مسموم شده بودم، به همین دلیل دو سه روز در تمرینات نبودم، در آن بازی با صلاحدید کادرفنی از بازی بیرون ماندم اما در حال حاضر آماده ام و انشالله در دربی سعی می کنم بازی خوبی از خودم ارائه دهم.

او در پایان گفت: برگزار شدن دربی در هفته آخر هم خوب است و هم بد، امیدوارم با پیروزی ما در این بازی، لیگ برای ما و هواداران خوب تمام شود.
برچسب ها: عمران زاده
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید