۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۳۰-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۶۸۸۷
انتشار: ۱۹:۴۱ - ۳۰-۰۲-۱۳۹۴

آتش‌سوزی یک هتل آپارتمان در مشهد

سرپرست ایستگاه یک سازمان آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه خسارت جانی نداشت ولی خسارت مالی آن حدود یک میلیارد ریال برآورد شد.
سرپرست ایستگاه یک سازمان آتش نشانی مشهد گفت: عصر امروز یک هتل آپارتمان واقع در خیابان سلحشور این شهر دچار آتش سوزی شد.

حسن نجمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 50 آتش نشان از شش ایستگاه با حضور در این محل مسافرین ساکن هتل آپارتمان را به بیرون ، منتقل کرده و به سرعت از چند جهت آتش را مهار کردند.

وی گفت: کانون اصلی حریق انبار محل نگهداری اشیاء زینتی، جانماز و تسبیح واقع در طبقه سوم این ساختمان بود که به علت رسیدن حرارت ناشی از ایزوگام کاری روی پشت بام دچار آتش سوزی شده بود.

سرپرست ایستگاه یک سازمان آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه خسارت جانی نداشت ولی خسارت مالی آن حدود یک میلیارد ریال برآورد شد.

هزار و 200 آتش نشان در 45 ایستگاه در سطح کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت می کنند.
برچسب ها: هتل آپارتمان ، مشهد
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)