۱۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۰۲-۰۳-۱۳۹۴
کد ۳۹۷۳۵۶
انتشار: ۲۳:۴۲ - ۰۲-۰۳-۱۳۹۴
آخرین تلاش های حسین هدایتی برای احراز اهلیت و پیروزی در مزایده

دلیل تعویق اعلام نتایج مزایده چهارم سرخابی ها چیست؟

اعلام نتیچه مزایده چهارم 24 ساعت دیگر به تعویق افتاد. در حالی که قرار بود ظهر روز یک شنبه نتیجه مزایده چهارم سرخابی ها اعلام شود مشاور رییس سازمان خصوصی سازی از تعویق این برنامه خبر دارد.طبق آخرین خبر حالا روز دوشنبه ساعت 14 زمان اعلام نتایج معرفی شده است.
عصرایران - اعلام نتیچه مزایده چهارم 24 ساعت دیگر به تعویق افتاد. در حالی که قرار بود ظهر روز یک شنبه نتیجه مزایده چهارم سرخابی ها اعلام شود مشاور رییس سازمان خصوصی سازی از تعویق این برنامه خبر دارد.طبق آخرین خبر حالا روز دوشنبه ساعت 14 زمان اعلام نتایج معرفی شده است.

طبق آخرین خبر شنیده شده تمدید این مهلت و حتی عدم اعلام نتایج پس از ثبت نام شرکت ها فرصت دادن به حسین هدایتی برای احراز اهلیت است. مدیرعامل شرکت استیل آذین بیشترین پیشنهاد را برای خرید پرسپولیس مطرح کرده و طبق قانون واگذاری پیشنهاد او در وهله اول مورد بررسی قرار می گیرد. پیشنهادی که به نظر می رسد با مشکل مواجه شده و البته به خاطر قولی که به حسین هدایتی برای اصلاح پیشنهادش داده شده ماجرای مزایده به درازا کشیده است. 

استقلال فقط یک خریدار دارد و ناگفته معلوم است که شرکت سمند تیم آبی پوش را خواهد خرید در میان خریدارهای پرسپولیس هم بعید است به غیراز شرکت وابسته به سایپا شرکت دیگری برنده مزایده شود اما این دلیل نمی شود که هدایتی از آخرین فرصت هایش استفاده نکند. او همچنان امیدوار است. هرچند که تقریبا مشخص است پرسپولیس را به او نمی دهند.
برچسب ها: سرخابی ها
ارسال به دوستان
عراقچی : بعید می‌دانم اسرائیل جرئت حمله به تأسیسات هسته‌ای ما را داشته باشد عارف: عملیات «وعده صادق ۲» پاسخ به مطالبه جدی مردم بود تغییر چهره عجیب مودریچ به دست دخترش! ستاره رئال مادرید سوژه طنز شد (عکس) نماینده اسرائیل در سازمان ملل: صحنه موشکی باران تل آویو از جنگ جهانی به این سو بی سابقه بود بررسی تنبیه شدید دانش‌آموز کهنوجی؛ آموزش و پرورش کرمان: برخورد قانونی می‌کنیم (+عکس) مصلای تهران میزبان نمازگزاران؛ محدودیت‌های ترافیکی از شب قبل آغاز می‌شود بایدن: از حمله به تاسیسات هسته‌ ای ایران دفاع نمی‌کنم برزیل با عبور از سد اوکراین به فینال جام جهانی فوتسال رسید پزشکیان: ما به دنبال جنگ نیستیم ولی اسرائیل است که ما را وادار می‌کند که عکس‌العمل نشان دهیم توصیه‌های طب ایرانی برای سرماخوردگی و آنفلوآنزا بازیگران سریال افسانه سلطان و شبان بعد از ۴۱ سال کجا هستند؟ سفیر ایران : حملات موشکی ایران پاسخ ضروری به اقدامات تروریستی اسرائیل در دو ماه گذشته بود شکست تلخ شباب الاهلی بدون سردار آزمون ادعای آمریکا: حمله ایران به اسرائیل دفاعی نبود/ ادعای انگلیس: تهران از لبه پرتگاه فاصله بگیرد تغییر چهره عجیب بازیگر زن سریال آکتور بعد از مهاجرت به ژاپن (عکس)