۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۴
کد ۳۹۸۸۴۸
انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۱-۰۳-۱۳۹۴

سیدصالحی:شرمنده مردم خوزستان نشدیم

مهاجم تیم استقلال خوزستان که در بازی برگشت این مقابل مس کرمان، به دلیل مصدومیت نتوانست به میدان برود معتقد است در بازی فرصتی به حریف ندادند و از فرصت های خود استفاده کردند.

مهاجم تیم استقلال خوزستان که در بازی برگشت این مقابل مس کرمان، به دلیل مصدومیت نتوانست به میدان برود معتقد است در بازی فرصتی به حریف ندادند و از فرصت های خود استفاده کردند.

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی سیدصالحی درباره بازی پلی آف این تیم در مقابل مس کرمان گفت: بازی خوبی بود، البته بنده در این بازی هم به دلیل عدم بهبودی حضور نداشتم اما بازیکنان دیگر از جان مایه گذاشتند و توانستند از آخرین بازی فصل را برای ما با شیرینی به پایان برسانند. در هردو نیمه این بازی موفق بودیم و توانستیم خودمان را به حریف تحمیل کنیم و خدا را شکر شرمنده مردم اهواز نشدیم. باید بگویم که به مسی ها موقعیتی ندادیم و توانستیم از موقعیت های خودمان استفاده کنیم و بازهم در لیگ برتر ماندگار شویم.

وی ادامه داد: به مردم خونگرم خوزستان تبریک می گویم و خوشحالم که شرمنده آنها نشدیم و توانستیم سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم. از طرف دیگر باید بگویم که آقای ویسی و بختیاری، برای تیم زحمات زیادی کشیده بودند و در بازی هایمان همه تلاشمان را می کردیم تا شرمنده آنها نشویم اما متاسفانه بدشانسی می آوردیم ولی به لطف خدا در این شرایط توانستیم بالاخره، به لطف خدا شرمنده آنها نشویم.

مهاجم استقلال خوزستان در رابطه برنامه سال آینده خودش و تیم گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد و انشالله هرچه خدا بخواهد همان پیش می آید و اگر قسمت بود حتما در خدمت مردم خوب و خونگرم خوزستان خواهیم بود. استقلال هم تیمی قوی خواهد ساخت تا در مسابقات سال آینده با قدرت بیشتری به بازی بپردازد.

وی در پایان گفت:خیلی خوشحالم و از همه بازیکنان تیم ممنونم که هرچه در توان داشتند ارائه کردند تا تیم نتیجه بگیرد، به همه مردم خوزستان و اهواز و آقایان ویسی، بختیاری و پورکیانی هم تبریک می گویم انشالله سال آینده این تیم یکی از تیم های بالانشین جدول خواهد بود.

برچسب ها: سیدصالحی
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)