۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۹۰۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۳-۰۳-۱۳۹۴
کد ۳۹۹۰۹۶
انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۳-۰۳-۱۳۹۴

شهردار برکنار شده اصفهان، شهردار قم شد

شهردار برکنار شده اصفهان، شهردار قم شدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم شد.

به گزارش نسیم، اعضای شورای شهر قم با ۱۹ رای موافق در نشست فوق‌العاده امروز شورای شهر، سقائیان‌‌نژاد را به عنوان شهردار قم انتخاب کردند.

وی چهار روز پیش با رای منفی اعضای شورای شهر اصفهان، از شهرداری اصفهان برکنار شده بود

مرتضی سقائیان نژاد که از سال ۸۲ به مدت ۱۲ سال شهردار اصفهان بود، روز شنبه هفته جاری در نشست شورای شهر اصفهان با ۱۴ رای موافق و ۷ رای مخالف استیضاح و برکنار شده بود. سقائیان نژاد ۶۲ ساله از چهره‌های نزدیک به جامعه اسلامی مهندسان و علی لاریجانی است که امروز به سمت شهردار قم منصوب شد.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳۹
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Austria
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
6
33
خسته نباشید ...
درگذشت ستاره افسانه‌ای NBA؛ دیکمبه موتومبو بر اثر سرطان درگذشت ادعای سرویس امنیت عمومی اسرائیل: تلاش‌های فزاینده ایران برای ترور مقامات اسرائیل رئیس فدراسیون کامرون به دلیل تخلف در جام جهانی زیر 20 سال زنان محروم شد پزشکیان: با قدرت در مقابل ظلم و جنایت می‌ایستیم سفته الکترونیک در سامانه «ست» عملیاتی شد السد زمین‌گیر شد؛ مصدومیت دو بازیکن در نیمه اول پشت پرده دربی؛ از درگیری رضاییان و اندونگ تا انتقاد شدید از نکونام پرچم تاریخی در ورزشگاه شهر قدس؛ بانوان پرسپولیسی با شعار "تاریخ، تمدن، افتخار" در ورزشگاه حاضر شدند (+عکس) شروع طوفانی پرسپولیس در آسیا؛ گل زودهنگام علی علیپور به پاختاکور (+فیلم) یمن: پهپاد آمریکایی MQ-9 را در آسمان صعده سرنگون کردیم اولین حمله حزب‌الله به اسرائیل با موشک بالستیک «نور» شاسی بلند ولوو طی 10 سال چه تغییری کرده است؟ (عکس) عارف سه شنبه به ارمنستان می‌رود دستخط پزشکیان (عکس) اولین گل ها از نوع بهترین آن ها! (فیلم)