۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۱۵-۰۳-۱۳۹۴
کد ۳۹۹۲۹۵
انتشار: ۲۳:۵۰ - ۱۵-۰۳-۱۳۹۴

ته وز: بوفون نقطه اطمینان ما در فینال است

کارلوس ته وز معتقد است که برای غلبه بر بهترین تیم دنیا "بارسلونا"، بازیکنان یوونتوس باید بهتر از هر زمانی بازی کنند.

کارلوس ته وز معتقد است که برای غلبه بر بهترین تیم دنیا "بارسلونا"، بازیکنان یوونتوس باید بهتر از هر زمانی بازی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار نهایی لیگ قهرمانان فردا در برلین بین بارسلونا و یوونتوس برگزار خواهد شد. یوونتوس در این بازی چشم به گلزنی ته وز و البته درخشش خط دفاعی خود دوخته است. 

کارلوس ته وز در آستانه بازی فینال به وبسایت یوفا گفت:"فردا مقابل بهترین تیم و بهترین مثلث تهاجمی حال حاضر دنیا بازی داریم . برای غلبه بر چنین تیمی باید بهتر از همیشه بازی کنیم. خوب بازی کردن کفابت نمی کند، باید کاملترین نمایش ممکن را ارائه دهیم." 

ستاره آرژانتینی یووه سپس به تمجید از مربی تیمش ماسیمیلیانو آلگری پرداخت و گفت:" آلگری به من آزادی عمل بیشتری در میدان داده است. به همین دلیل در این فصل عملکرد بهتری نسبت به فصل پیش داشتم. او مربی باهوش و توانایی است و با ایده های او تا بدینجا پیش رفته ایم." 

ته وز در مورد نقطه اطمینان یووه در بازی فردا گفت:" همه می دانیم که بوفون بهترین دروازه بان دنیاست. او یک پدیده است. وقتی بوفون درون دروازه قرار می گیرد، خیالمان راحت می شود. با وجود او، تمام بازیکنان اعتماد به نفس مضاعفی می گیرند. او نقطه اطمینان و امیدبخش ما در بازی فینال است."
برچسب ها: ته وز
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم