۰۸ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۸ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۸-۰۳-۱۳۹۴
کد ۳۹۹۶۹۸
انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۸-۰۳-۱۳۹۴

بهره‌برداری از سیستم آنلاین خدمات پس از فروش زامیاد

معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد با اشاره به چرایی و چگونگی پیاده‌سازی طرح یکپارچه‌سازی سیستم خدمات پس از فروش و سیستم اطلاعات‌پایه مهندسی بیان داشت:  شرکت زامیاد در راستای ارتقاء و افزایش سطح استانداردهای حوزه فروش و خدمات پس از فروش خود بر مبنای ISQI، این طرح را با اهدافی همانند افزایش سرعت و ارتقا کیفیت در ارائه خدمات، توانمندسازی نمایندگان، ایجاد سیستم مدیریت داخلی نمایندگی‌ها، طرح‌ریزی و اجرا کرد.

به گزارش سایپانیوز، حمیدرضا درویش افزود: با اخذ مجوز خرید نرم‌افزار از سوی مدیرعامل در آذرماه سال گذشته و پیاده‌سازی آن بر مبنای توسعه سیستم بر روی پلتفرم تهیه‌شده، هم سو با به‌روزرسانی اطلاعات مهندسی با استفاده از دانش و تجربه گروه 14 نفری، متشکل از کلیه تخصص‌ها و زیرشاخه‌های فروش و خدمات پس از فروش مانند برنامه‌ریزی قطعات، فروش قطعات، تعمیرگاه، آموزش و... با صرف بیش از 2 هزار نفر ساعت کار مدیریتی،کارشناسی و آموزشی، سیستم یکپارچه خدمات و اطلاعات‌پایه مهندسی شرکت زامیاد جهت به‌روزرسانی و تعامل گسترده‌تر با نمایندگان سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد به تشریح مزایای این طرح پرداخت و گفت: طرح جدیدی که در قالب سیستم مذکور در شرکت زامیاد اجرا و به بهره‌برداری رسیده است دارای قابلیت‌های فراوانی همچون افزایش سرعت پاسخگویی، مدیریت و ردیابی درخواست‌ها، امکان ارائه مشاوره فنی آنلاین  در راستای بهره‌مندی از بستر سیستم اطلاعات‌پایه مهندسی، کدینگ قطعات، تسهیل در ارائه سرویس امداد سیار، ایجاد فضای مرکز تماس و ... است که با توجه به رویکرد بلندمدت این طرح، توسعه و گسترش همه‌جانبه آن را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

درویش با اشاره به تعامل و تساهل بیشتر شرکت زامیاد با نمایندگان در پی اجرا و بهره‌برداری طرح یکپارچه‌سازی سیستم خدمات پس از فروش و سیستم اطلاعات‌پایه مهندسی افزود: با اجرای این طرح ظرف سه ماه آینده سیستم بر مبنای پیشنهاد‌های ارائه‌شده از سوی نمایندگان به‌روزرسانی خواهد شد و امیدوارم در آینده نزدیک با گسترش بانک داده‌های کلیه نمایندگان زامیاد در سراسر کشور که با ثبت کلیه پذیرش‌ها اعم از فروش، گارانتی، وارانتی، اعمال سیستم کدینگ و... بتوانیم با همکاری یکدیگر رضایت‌مندی مشتریان شرکت زامیاد را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.
ارسال به دوستان
بارش برف مدارس زنجان را غیر حضوری کرد (فیلم) پاسخ درخشان به شایعه قهر با علی پروین: همیشه شاگرد او خواهم ماند ترکیه و روسیه؛ احیای دیدار تاریخی پس از یک قرن تصاویری آخرالزمانی از رانش زمین و فروریختن کوه در ژاپن (فیلم) استادیوم سندی‌گیت رود؛ قدیمی‌ترین ورزشگاه دنیا با ۱۶۴ سال تاریخچه (+عکس) وزارت بهداشت روسیه: توزیع واکسن ضدسرطان از ۲۰۲۵ به صورت رایگان پرندگان مهاجر مهمان زمستانی تالاب هیرم اوز (فیلم) رونالدو: مشکل منچستریونایتد مربی نیست؛ آکواریوم مشکل دارد نه ماهی! مدیرعامل  کرمان موتور: تا سال ۱۴۰۷ هشت مدل خودرو جدید را به بازار عرضه می کنیم / ظرفیت ۳۰۰ هزار دستگاهی کرمان موتور آماده بهره برداریست اقدام خیرخواهانه دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن؛ پرداخت هزینه پاکسازی سواحل از نفت حاشیه‌های پخش اولین سریال مشترک تلویزیون و پلتفرم‌ها فامیل دور بشار اسد: او ما را فریب داد/ من کسی را شکنجه نکرده ام، فقط دو تا سیلی می زدم و رهایشان می کردم! رویای بزرگ الهلال؛ قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها با فن دایک خواص شگفت‌انگیز یک میوه ناشناخته (فیلم) پرند شهرستان می‌شود