۳۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۸-۰۳-۱۳۹۴
کد ۳۹۹۷۹۳
انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۸-۰۳-۱۳۹۴

پیرزن ۹۹ ساله فارغ‌التحصیل شد! (+عکس)

دنیلز همچنین به خاطراتش از زمانی که زنان حق رای نداشتند و مبارزات آنها برای رسیدن به حقوق خود اشاره کرد.
«دوروتا دنیلز» دانشجوی 99 ساله توانست از کالج کنیون کالیفرنیا فارغ‌التحصیل شود.

به گزارش ایسنا به نقل از «ایسکانیوز»، دنیلز توانست پس از 8 دهه که از پایان دوران دبیرستانش می‌گذشت، وارد دانشگاه شود و مدرک کارشناسی خود را دریافت کند.

او در نطق فارغ‌التحصیلی خود گفت: در مسیر حرکتم با چند دست‌انداز روبه‌رو بودم اما با موفقیت بر آنها چیره شدم.

دنیلز همچنین به خاطراتش از زمانی که زنان حق رای نداشتند و مبارزات آنها برای رسیدن به حقوق خود اشاره کرد.

او علت شروع دوباره تحصیل را خستگی از عادات و تفریحات روزمره و همچنین بازگشت نوه‌اش پس از تشکیل خانواده به دانشگاه دانست.

رشته تحصیلی خانم دنیلز علوم اجتماعی است.
پیرزن ۹۹ ساله فارغ‌التحصیل شد! (+عکس)
ارسال به دوستان
کارشناس داوری فوتبال: داور ژاپنی بازی را عالی مدیریت کرد؛ گل السد صحیح بود وزیر کشور: اخراج اتباع غیر مجاز، اولویت اول است اصابت موشک بالستیک به تل آویو ساختار رهبری فعلی حماس بنا به تصور رسانه عبری زبان آغاز به کار نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ با محوریت امنیت و ایمنی در مصلی امام خمینی «ره» (عکس) پرسپولیس در قطر مغلوب شد؛ سرخ‌ها به قعر جدول نزدیک‌تر شدند در دیدار رئیس سازمان سینمایی با مدیران معاونت سیما چه گذشت؟ دیدار عراقچی با پادشاه بحرین / عیسی بن سلمان آل خلیفه: به دنبال زندگی عزتمندانه برای تمام مردم منطقه هستیم تکذیب قرارداد ۷۰ میلیاردی رضاییان با استقلال؛ رقم قرارداد ۳۵ میلیارد تومان است تعطیلی لیگ برتر هندبال بانوان به دلیل حضور در مسابقات آسیایی کوبا وارد سومین شب متوالی خاموشی سراسری شد در آغوش گرفتن مثل ویتامین برای بدن لازم است نتایج اولیه انتخابات پارلمانی کردستان عراق؛ حزب دموکرات پیشتاز است جاده کرج - چالوس لغزنده شد سونامی طلاق در بایرن مونیخ! کیم مین جائه هم از همسرش جدا شد