۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۴
کد ۳۹۹۸۷۸
انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۴

وکیل مه آفرید: همه بدهی هایش پرداخت شد

وکیل مه آفرید خسروی متهم ردیف اول پرونده فساد سه هزار میلیاردی گفت: قطعا تا پایان عملیات پرداخت بدهی ها دیگر موکلم بدهکار نخواهد بود.
وکیل متهم ردیف اول پرونده فساد سه هزار میلیاردی از پرداخت بدهی های موکلش خبر داد.

به گزارش مهر غلامعلی ریاحی با بیان اینکه بدهی بانک ها از طریق تهاتر، فروش اموال در مزایده های قانونی و یا پرداخت های متعدد در پرونده موکلم پرداخت شده است گفت: مزایده های اموال به پایان رسیده و فعلا مزایده نداریم.

وی افزود: هم اکنون در حال گفتگو و جلسه با بانک ملی بوده تا بخش بدهی موکلم به این بانک را پرداخت کنیم و به نوعی در حال چانه زنی هستیم. گروه ملی فولاد هم بخشی از اموال موکلم است که آن را هم در موضوع تهاطر قراردادیم.

وکیل مه آفرید خسروی متهم ردیف اول پرونده فساد سه هزار میلیاردی گفت: قطعا تا پایان عملیات پرداخت بدهی ها دیگر موکلم بدهکار نخواهد بود.

مه آفرید خسروی متهم ردیف اول پرونده فساد 3 هزار میلیاردی بامداد روز سوم خرداد ۱۳۹۳ اعدام شد.

وی از سوی دادگاه متهم به افساد فی الارض از طریق شرکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور با تبانی و فساد در شبکه بانکی و توسل به روش های متقلبانه و مجرمانه و اخذ میلیاردها تومان وجوه غیرقانونی و شرکت در پولشویی و پرداخت رشوه بود.
ارسال به دوستان
آیا فقاهت شیعی اجازه حمله نظامی به مناطق مسکونی اسرائیل را می‌دهد؟ نیجریه قهرمان جام جهانی می‌شود؟ هوش مصنوعی آینده فوتبال را پیش‌بینی کرد قالیباف: رژیم صهیونیستی اجازه پرواز برای ارسال کمک به لبنان را نمی‌دهد جنگ برای جذب وینیسیوس؛ عربستان با پیشنهاد 1000 میلیون‌دلاری رئال را به چالش کشید کربکندی: تیم ملی به بازی زیبا فکر نمی‌کند، فقط به دنبال نتیجه است پای ستاره ترک تیم اینتر به پرونده مافیا باز شد مهرجویی در آینۀ مهرجویی هشدار مقام سابق ناتو: درگیری احتمالی ایران و اسرائیل خروج نفت از خاورمیانه را متوقف می‌کند رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار: پشت پرده اعلامیه جهانی حقوق بشر گرفتن قرآن از مسلمانان جهان است بلوجونیور؛ اولین قدم برای آموزش مالی کودکان انتقاد تند جباری از مدیران استقلال؛ مربی خارجی، تنها گزینه نجات آبی‌پوشان دیدار عراقچی با رئیس‌ جمهور عراق جوان‌ترین برندگان توپ طلا؛ از رونالدوی برزیلی تا مسی هواپیمای مافوق صوت XB-1 رکورد جدیدی را ثبت کرد داستان موفقیت هادی چوپان؛ از گچ‌کاری تا نایب قهرمانی مستر المپیا / نگاهی به برنامه تمرینی و رژیم غذایی گرگ ایرانی