۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۴
کد ۴۰۰۲۸۳
انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۴

اطلاعیه استانداری اصفهان درباره اصابت گلوله توپ به یک بوستان

در پی فروافتادن یک گلوله توپ در بوستان سپاهانشهر، روابط عمومی استانداری اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به دستور استاندار استان این موضوع توسط یک تیم کارشناس در حال بررسی است.

در این اطلاعیه که در اختیار ایرنا قرار گرفت تصریح شده است: صبح امروز یک گلوله توپ به محوطه بوستان عمومی سپاهان شهر واقع در حاشیه جنوبی شهر اصفهان اصابت کرد که این حادثه هیچگونه آسیب یا تخریبی نداشت.

اطلاعیه استانداری اصفهان درباره اصابت گلوله توپ به یک بوستان

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به استقرار چند پادگان نظامی در این منطقه آمده است: جزئیات این حادثه پس از بررسی به اطلاع مردم خواهد رسید.

گزارش ایرنا به نقل از ساکنان این محل حاکی است این حادثه حوالی ظهر امروز چهارشنبه رخ داد و صدای مهیب آن، ساکنان اطراف پارک سپاهانشهر را وحشت زده کرد.

اطلاعیه استانداری اصفهان درباره اصابت گلوله توپ به یک بوستان

یکی از شاهدان گفت: برخورد این گلوله به زمین با گرد و خاک همراه بود و ترکشهای ناشی از آن و به درختان و اطراف برخورد کرد.

برخورد این گلوله، چاله ای به عمق 30 سانتیمتر و قطر 80 سانتیمتر در زمین ایجاد کرده بود .
برچسب ها: اصفهان ، گلوله توپ
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود