۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۳-۰۳-۱۳۹۴
کد ۴۰۰۵۵۸
انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۳-۰۳-۱۳۹۴

آیت‌الله نوری‌همدانی: هر فرد بدحجاب، بی‌عفاف نیست

وی بیان کرد: در صدا و سیما نباید فیلم‌هایی که چهره واضحی از سر و صورت زنان را نشان می‌دهد پخش شود، زیرا تماشای این فیلم‌ها ممکن است برای زنان اثرات مخربی داشته باشند.
آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر و توجه به ارزش‌ها و آموزه‌های دینی از اصول نظام اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: حفظ حجاب و عفاف از جمله ارزش‌های اصلی جامعه اسلامی است که باید توسط مردم رعایت شود.

وی بیان کرد:عفاف و حجاب به یک معنا نیست، بسیاری ممکن است عفاف داشته باشند، اما حجاب نداشته باشند و برعکس، از همین رو نمی‌توان گفت هر فردی که بدحجاب است بی‌عفاف هم است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به این‌که «نباید مسئله بدحجابی در جامعه گسترش پیدا کند» گفت: تمامی مراکزی که با دولت در ارتباط هستند باید حجاب را رعایت کنند، آغاز حفظ حجاب از دولت سبب می‌شود تا مردم نیز حجاب را رعایت کنند که این امر سبب فرهنگ‌سازی و ترویج حجاب می‌شود.

وی بیان کرد: در صدا و سیما نباید فیلم‌هایی که چهره واضحی از سر و صورت زنان را نشان می‌دهد پخش شود، زیرا تماشای این فیلم‌ها ممکن است برای زنان اثرات مخربی داشته باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به این‌که «حفظ امنیت مرزها و داخل کشور بر عهده نیروی انتظامی است» افزوند: فعالیت‌های نیروی انتظامی بسیار گسترده است که امیدواریم در این مسیر کارکنان نیروی انتظامی موفق باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، آیت‌الله نوری‌همدانی تاکید کرد: فعالیت کارکنان نیروی انتظامی در جامعه عبادت است، امیدواریم امنیت و آرامش کشور همیشه پایدار باشد.

وی افزود: در دوره‌های مختلف نیروی انتظامی فعالیت‌های موثری داشته است، فعالیت‌های نیروی انتظامی به نوعی عبادت پروردگار محسوب می‌شود، زیرا کارکنان نیروی انتظامی در تلاش برای حفظ امنیت جامعه هستند.

این مرجع تقلید با اشاره به نبود امنیت در برخی از کشورهای منطقه، گفت: فعالیت نیروی انتظامی در جامعه سبب شده تا امروز ایران از نعمت امنیت برخوردار شود.
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها