۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۰۴-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۲۶۳۵
انتشار: ۱۴:۳۹ - ۰۴-۰۴-۱۳۹۴

خاکسپاری 3 شهید جنگ سوریه در بهشت زهرا

بر اساس این گزارش مردم روزه دار و مومن شهرری در آیین تشییع و خاکسپاری این شهیدان والامقام به مرثیه خوانی پرداخته و عزاداری کردند.
پیکرمطهر 3 شهید مدافع حرم در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شدپیکر مطهر سه شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور مردم، مسوولان و خانواده های این شهدا در شهرری تشییع و در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) امروز -پنجشنبه- از مقابل آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با حضور مردم روزه دار شهرری تشییع شد.

براساس این گزارش پیکر مطهر این شهدا پس از اقامه نماز به امامت حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری به بهشت زهرا(س) منتقل و در گلزار شهدا و در کنار بیش 30 هزار شهید به خاک سپرده شدند.

بر اساس این گزارش مردم روزه دار و مومن شهرری در آیین تشییع و خاکسپاری این شهیدان والامقام به مرثیه خوانی پرداخته و عزاداری کردند.

سه شهید مظلوم مدافع حرم حضرت زینب(س) پس از ایستادگی و دفاع در مقابل گروه های تروریستی و تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

در این مراسم امام جمعه موقت شهرری، مسوولان دستگاه های اجرایی این شهرستان، مدیران بنیاد شهید و امورایثارگران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.
ارسال به دوستان