۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۶-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۲۷۶۲
انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۶-۰۴-۱۳۹۴

شارژر خورشیدی دوستدار پنجره!

این شارژر گرد دارای یک پنل خورشیدی و یک مکنده یکپارچه شده است که امکان اتصال آن به پنجره هواپیما، خودرو، قطار و ... برای جذب هرچه بهتر و کارآمدتر نور خورشید توسط پنل خورشیدی دستگاه و شارژ باتری پشتیبان 1,000 میلی آمپر ساعتی آن را فراهم می کند.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - با فرا رسیدن تابستان و آغاز فصل تعطیلات بازار سفرهای تفریحی نیز داغ می شود. اگر زیاد سفر می کنید و به دستگاه های قابل حمل مانند تلفن هوشمند نیز وابسته هستید گجت های مسافرتی مانند شارژر قابل حمل خورشیدی گزینه ای فوق العاده برای شما هستند.

شارژر خورشیدی دوستدار پنجره!

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، شارژر قابل حمل خورشیدی پاوربانک دوستدار محیط زیست و کاربردی با ابعادی برابر با 3.5 اینچ (8.89 سانتیمتر) قطر و یک اینچ (2.54 سانتیمتر) ضخامت است و 8 اونس (227 گرم) وزن دارد. این شارژر یواس‌بی از طراحی جالب توجهی سود می برد و جای زیادی برای حمل و نقل اشغال نمی کند.

شارژر خورشیدی دوستدار پنجره!

این شارژر گرد دارای یک پنل خورشیدی و یک مکنده یکپارچه شده است که امکان اتصال آن به پنجره هواپیما، خودرو، قطار و ... برای جذب هرچه بهتر و کارآمدتر نور خورشید توسط پنل خورشیدی دستگاه و شارژ باتری پشتیبان 1,000 میلی آمپر ساعتی آن را فراهم می کند. در همین حال، درگاه یواس‌بی داخلی امکان شارژ باتری آی‌فون را فراهم می کند. باتری دستگاه نیز از طریق یواس‌بی طی دو ساعت به طور کامل شارژ می شود.

شارژر قابل حمل خورشیدی با مکنده برچسب قیمت 69.95 دلاری را یدک می کشد.

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه علم و فناوری به اینجا مراجعه کنید.

ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک