۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۱-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۳۸۷۱
انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۱-۰۴-۱۳۹۴

مسمومیت غذایی 31 زائر در مشهد

وی شرایط عمومی چهار بیمار بستری در اورژانس را نیز رضایتبخش اعلام و بیان کرد: این بیماران نیز پس از بهبودی کامل امروز مرخص خواهند شد.
مدیر درمان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد از مسمومیت غذایی 31 زائر در این شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنجشنبه به نقل از دکتر احسان بلوردی گزارش داد: این زائران که در یکی از حسینیه های مشهد اسکان داشتند بامداد امروز 11 تیر ماه به علت استفاده از غذای فاسد به اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی افزود: زائران دچار مسمومیت که بیشترشان نوجوان هستند با علائم تهوع، استفراغ، سرگیجه و دل درد مراجعه کرده اند لذا بلافاصله تیم بحران بیمارستان تشکیل و نسبت به درمان به موقع آنها اقدامات لازم صورت گرفت.

مدیر درمان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد تاکید کرد: با اقدامات و رسیدگی به موقع گروه پزشکی و پرستاری این بیمارستان هم اینک همه بیماران بهبود یافته لذا 27 نفر آنان تاکنون از بیمارستان مرخص شده اند.

وی شرایط عمومی چهار بیمار بستری در اورژانس را نیز رضایتبخش اعلام و بیان کرد: این بیماران نیز پس از بهبودی کامل امروز مرخص خواهند شد.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمده است: استاندار خراسان رضوی که از ابتدای واقعه پیگیر مداوای درمان زائران بود، از کادر درمانی و پرستاری این مرکز به دلیل اقدام به موقع قدردانی کرد.

بیمارستان امام رضا(ع) مشهد یکی از دو بیمارستان بزرگ آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 80 سال سابقه فعالیت است. کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد سالانه میزبان 27 میلیون نفر زائر و مسافر است.
برچسب ها: مسمومیت غذایی ، مشهد
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت