۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳:۵۶ - ۲۲-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۵۶۰۳
انتشار: ۰۳:۵۶ - ۲۲-۰۴-۱۳۹۴
رقمی بالاتر از دستمزد کارواخال، کوئنترائو، آربلوآ و ...

ماجرای قرارداد نجومی دژاگه در قطر

روز گذشته بود که فاش شد اشکان دژاگه فصلی 5 میلیون پوند از العربی دریافت می‌کند.
روز گذشته بود که فاش شد اشکان دژاگه فصلی 5 میلیون پوند از العربی دریافت می‌کند. 
به گزارش خبرآنلاین، این مبلغ دریافتی توسط اشکان، از دستمزد شماری از ستارگان کهکشانی باشگاه رئال مادرید هم بیشتر است.
به عنوان مثال، رافائل واران، پاجکو، فابیو کوئنترائو، ناچو فرناندز، کیلور ناواس، خسه رودریگز و آروالو آربلوآ رقم دریافتی‌شان کمتر از این مبلغ است. اگر بنا بر این باشد مالیات را هم از دستمزد بازیکنان کم کنیم، ستاره‌هایی همچون تونی کروس و چیچاریتو هم به این جمع اضافه می‌شوند. 
5 میلیون پوند، دستمزد دریافتی اشکان دژاگه، از میانگین دستمزد تمام لیگ‌های جهان بشتر است. چیزی حدود دو برابر میانگین دستمزد بازیکنان در لیگ‌هایی همچون لالیگا، لیگ برتر، بوندس لیگا و سری‌آ.

البته دستمزد اشکان مساله عجیبی نیست، تیم‌های عربی مبلغی را به عنوان ارزش بازی فوتبالست‌ها پرداخت می کنند. مبلغی را هم برای کندن دل آن ها از سطح اول فوتبال جهان.
برچسب ها: دژآگه
ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید