۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۳-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۰۷۶۶۵
انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۳-۰۵-۱۳۹۴

پاور تیوب؛ پاور بانکی چند منظوره

با بهره‌مندی از کانکتور لایتنینگ یا میکرو یواس‌بی، این شارژر قابل حمل با استفاده از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خود می تواند حتی در حال حرکت نیروی مورد نیاز تلفن هوشمتد یا دستگاه های قابل حمل دیگر را تامین کند.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - شارژرهای قابل حمل مختلفی در بازار وجود دارند، اما اگر در پی گجتی چند منظوره هستید، پاوربانک پاور تیوب می تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد.

پاور تیوب؛ پاور بانکی چند منظوره

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، این پاوربانک نوآورانه از ابعادی برابر با 25 × 25 × 105 میلیمتر و وزن 85 گرم برخوردار است. پاور تیوب از بدنه ای جمع و جور با طراحی جذاب و چاشنی فلز در ساخت خود سود می برد.

پاور تیوب؛ پاور بانکی چند منظوره

با بهره‌مندی از کانکتور لایتنینگ یا میکرو یواس‌بی، این شارژر قابل حمل با استفاده از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خود می تواند حتی در حال حرکت نیروی مورد نیاز تلفن هوشمتد یا دستگاه های قابل حمل دیگر را تامین کند. اپلیکیشن اختصاصی این پاور بانک نیز تجزیه و تحلیل کامل شرایط باتری دستگاه کاربر را ارائه می کند.

پاور تیوب؛ پاور بانکی چند منظوره

افزون بر این، پاور تیوب می تواند به عنوان یک ردیاب بی سیم مبتنی بر بلوتوث مورد استفاده قرار بگیرد که به تعیین موقعیت مکانی تلفن هوشمند مرتبط شده با آن، خود پاوربانک و یا اشیا بار ارزش کاربر کمک می کند. همچنین، شاتر کنترل از راه دور یکپارچه شده در این پاوربانک امکان گرفتن عکس های سلفی و گروهی فوق العاده را فراهم می کند. همچنین از پاور تیوب می توان به عنوان یک کنترلر پاورپوینت استفاده کرد.

پاور تیوب؛ پاور بانکی چند منظوره

پاور تیوب برچسب قیمت 34 دلاری را یدک می کشد.

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه علم و فناوری به اینجا مراجعه کنید.

ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!