۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۰۹۴۹۹
انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۳-۰۵-۱۳۹۴

کمک 300 میلیونی کرجی‌ها به بیت‌الله عباسپور

او که از چند ماه پیش در بستر بیماری افتاده، این روزها دچار مشکلات جدی شده و از انجام برخی از امور ساده نظیر غذا خوردن و راه رفتن نیز ناتوان شده است.

شامگاه دوشنبه (12 مرداد) مسئولان، هنرمندان، ورزشکاران و مردم استان البرز در آئینی که به نام همراهی و همدلی با بیت‌الله عباسپور، قهرمان بدنسازی ایران وجهان نام داشت، 300 میلیون تومان برای کمک به هزینه‌های درمانی این قهرمان جمع‌آوری کردند.

به گزارش ایسنا، بیت‌الله عباسپور، قهرمان پرورش اندام ایران که در میان طرفدارانش به بیتو (Baito) شهره است، این روزها در بستر بیمار به سر می‌برد و در بخش آی سی یو تحت مراقبت ویژه پزشکان قرار دارد. عباسپور که از چند سال پیش عنوان کوه عضله ایران را یدک می‌کشد همواره به خوش‌خلقی و مهربانی شهره بوده و در پشت آن همه عضله، قلبی پرمهر دارد.

اما او که از چند ماه پیش در بستر بیماری افتاده، این روزها دچار مشکلات جدی شده و از انجام برخی از امور ساده نظیر غذا خوردن و راه رفتن نیز ناتوان شده است.

در این آئین ناصر پور علی فرد، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، علیرضا حیدری نایب رییس فدراسیون کشتی، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، کیانوش گرامی، هنرپیشه سینما و تلویزیون و بسیاری از مسئولان و قهرمانان رشته‌های مختلف حضور داشتند.

ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان