۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۱۰۱۳۶
انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۷-۰۵-۱۳۹۴

این پیرزن 20 سال گوشت انسان می خورد (+عکس)

تامارا سامسونووا، شرح جزئیات قتل‌های زنجیره‌ای خود رو به سه زبان در دفتر خاطرات خود نوشته و نگهداری می‌کرده است.

پارسینه نوشت: پلیس روسیه یک زن سالخورده را دستگیر کرده که به مدت 20 سال از گوشت انسان تغذیه می‌کرده است.

این زن 68 ساله که طی مدت 20 سال، 11 نفر رو به قتل رسانده، بدن آنها را قطعه قطعه می‌کرده و می‌خورده و در تمام این سال‌ها به دام پلیس نیفتاده بود، سرانجام لو رفت و بعد از ماه‌ها تحقیق پلیس و کاراگاهان جنایی، در شهر سن پترزبورگ روسیه دستگیر شد.

این زن که «قاتل زنجیره‌ای آدمخوار» نام گرفته، در اولین حضور خود در دادگاه اعتراف کرد که در تمام مدت دو دهه گذشته از گوشت انسان‌هایی که به دام می‌انداخته و پس از بیهوش کردن آنها با قرص‌های خواب‌آور، بدنشان را با اره قطعه قطعه کرده و در فریزر آپارتمانش نگه می‌داشته و سپس می‌پخته، تغذیه کرده است.

تامارا سامسونووا، شرح جزئیات قتل‌های زنجیره‌ای خود رو به سه زبان در دفتر خاطرات خود نوشته و نگهداری می‌کرده است.

خبر کشف اعضای بدن قربانیان در آپارتمان این زن سالخورده و اعترافات تکان‌دهنده او نزد بازجویان پلیس روسیه، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشته است.

ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان