۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۱۵۷۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۱۱۵۷۶
انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۴

پدر ترجیح داد دخترش غرق شود ولی "نامحرم" نجاتش ندهد

پدری اجازه نداد دختر ۲۰ ساله‌اش را که در ساحل دوبی در حال غرق شدن بود، نجات دهند. او به پلیس گفته است که نمی‌‌خواسته دست "نامحرم" به بدن دخترش بخورد.

به گزارش دویچه وله، رسانه‌های امارات متحده عربی خبر تکان‌دهنده‌ای را منتشر کردند: پدری غرق شدن دخترش را به نجات او توسط "نامحرم" ترجیح داد.

به گفته احمد برقیبه، معاون مدیر بخش جستجو و نجات دوبی، این پدر همسر و فرزندانش را برای پیک‌نیک به ساحل دریا برده بود. بچه‌ها در حال شنا بودند که ناگهان دختر جوان شروع به فریاد زدن می‌کند.

زمانی که دو نجات‌غریق برای کمک به او به سوی دریا می‌دوند، پدر که گویا بسیار هم قوی‌هیکل بوده، جلوی آن‌ها را می‌گیرد و مانع این کار می‌شود. او حتی با نجات‌غریق‌ها دست به یقه می‌شود، تا نگذارد برای نجات جان دخترش وارد ‌آب شوند.

به گفته احمد برقیبه، این پدر به نجات‌غریق‌ها گفته است: «ترجیح می‌دهد دخترش بمیرد تا این‌که مردان نامحرم به او دست بزنند و حیثیت‌اش را لکه‌دار کنند.» او اضافه کرد که اگر دخالت پدر نبود و نجات‌غریق‌‌ها اقدام می‌کردند، احتمالا دختر زنده مانده‌ بود.

در حال حاضر پدر خانواده در بازداشت پلیس دوبی بسر می‌برد. 
برچسب ها: غرق ، نامحرم ، نجات غریق
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱۷
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
8
جهل =تعصب کور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
8
شاید هم میخواسته دختره بمیره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
4
هم پدر و هم نجات غریق ها احمق بودند باید آنها بوظیفه خود عمل میکردند .
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
4
اون پدر نبوده،قاتل بوده! مردیکه احمق و بیشعور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
5
خاک بر سر احمقش!
مجتبي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
5
يك كلمه، خر!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
5
دیوانه احمق نادان .واقعا بی شعور بوده است این پدر روانی .خدا تفکر وتعقل را از ما نگیرد .
ناشناس
United States of America
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
5
لعنت به این پدر
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است