۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۱۸۴۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۵-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۱۱۸۴۴
انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۵-۰۵-۱۳۹۴

نامزد پولدار جمهوریخواه: اگر لازم باشد از جیب خودم 1 میلیارد دلار خرج انتخابات می کنم

ترامپ با حمله به جب بوش گفت جمع کردن 100 میلیون دلار کمک مالی از سوی بوش، این نامزد انتخاباتی را به عروسکی در دست لابیست های کمک کننده تبدیل کرده است.
دونالد ترامپ میلیاردر ، غول املاک و مستغلات و "شومن" آمریکایی و یکی از 17 نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد اگر لازم باشد می تواند 1 میلیارد دلار از جیبش خرج مصارف انتخاباتی خود کند.نامزد پولدار جمهوریخواه: اگر لازم باشد از جیب خودم 1 میلیارد دلار خرج انتخابات می کنم

به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان ترامپ روز شنبه در ایالت آیوا در پاسخ به سوال خبرنگار سی ان ان درباره میزان هزینه کمپین انتخاباتی اش گفت:" این سوال بی ربطی است. من سالانه 400 میلیون دلار درآمد دارم ، پس چه فرقی می کند چقدر هزینه کنم ؟ آنچه که می خواهم انجام دهم برگرداندن عظمت به آمریکا است."

او همچنین گفت اگر لازم باشد می تواند حتی بیش از 1 میلیارد دلار بابت هزینه های انتخاباتی اش از جیب خود هزینه کند.

ترامپ تاکید کرد او به دلیل استغنای مالی همانند دیگر نامزدهای انتخاباتی به دنبال پول جمع کردن و کسب حمایت لابیست ها نیست و این برای او یک مزیت است.

ترامپ تاکید کرد اخیرا پیشنهاد یک لابیست کمک کننده را برای کمک 5 میلیون دلاری به کمپین انتخاباتی اش رد کرده است.

ترامپ با حمله به جب بوش یکی دیگر از نامزدهای انتخابات از حزب جمهوریخواه گفت جمع کردن 100 میلیون دلار کمک مالی از سوی بوش، این نامزد انتخاباتی را به عروسکی در دست لابیست های کمک کننده تبدیل کرده است.

ترامپ می گوید ثروتی بیش از 10 میلیارد دلار دارد.

دونالد ترامپ که در برخی منابع رسانه ای از او به دلیل مشابهت هایش با رونالد ریگان به عنوان "ریگان جدید" یاد می شود سیاست های سخت گیرانه ای در زمینه مهاجرت به آمریکا دارد. او گفته است در صورت رسیدن به ریاست جمهوری دیواری امنیتی و غیر قابل نفوذ در مرز آمریکا و مکزیک ایجاد خواهد کرد.

ترامپ در نظر سنجی های انتخاباتی تا کنون پرطرفدارترین نامزد حزب جمهوریخواه محسوب می شود با این حال بسیاری از ناظران انتخابات آمریکا، ترامپ را چندان جدی نمی گیرند و معتقدند او نخواهد توانست به رده های بالای رقابت درون حزبی صعود کند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آبان سال آینده (1395) برگزار خواهد شد و نخستین انتخابات درون حزبی نامزدها در کنوانسیون های حزبی در ایالت های مختلف آمریکا از بهمن ماه سال جاری آغاز خواهد شد.
 

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار: ۰
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
16
63
یعنی آمریکا اینقدر بدبخت شده که تو بیای بشی رئیس جمهورش؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
دقیقاً ، زمانی که من به مصاحبه های این فرد گوش میکنم مغزم سوت میکشه از چرندیاتی که ایشون سر هم میکنند ...
عسگر ازخوي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
3
13
ميكروفون ازاد هركي هركي شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
1
13
یک برنامه تلویزون داشت در مورد کارافرینی یا چیزی شبیه به کارافرینی
نفرات که حذف میشدند با اشاره دست بهشون می گفت تو اخراجی . بنظرم بقیه نامزدها خیلی منتظرن تا از دور رقابت درون حذبی حذف شود و بهش بگویند تو اخراجی
ناصر
Japan
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
6
4
این مردک صهیونیست خودش صاحب لابی و لوژه یهودی هاست
ناصر
Japan
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
11
11
این مردک صهیونیست خودش صاحب لابی و لوژه یهودی هاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
9
8
اين مرتيكه زن دومش يه مدله . با اين سن و سالش خجالت نميكشه پيرمرد. از افراد خسيسه كه ملت امريكا رو مي چاپه و به اسرائيل كمك ميكنه
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان