۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۷ - ۲۷-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۱۲۳۰۳
انتشار: ۰۶:۲۷ - ۲۷-۰۵-۱۳۹۴

رقابت آپشن‌محور خودروسازان در نمایشگاه مشهد

تلاش خودروسازان به‌ویژه ایران خودرو بر این است که محصولات خود را مجهز به آپشن‌های روز کرده و علاوه بر مصرف کم، انتظارات مشتریان را در زمینه طراحی، کیفیت و خدمات پس از فروش برآورده کنند.
علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه گروه صنعتی ایران خودرو زنگ آعاز به کار پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد را به صدا در آورد.     

به گزارش عصرایران، در نمایشگاه خودرو مشهد گروه صنعتی ایران خودرو با عرضه محصولات  مختلف از جمله هایما اس7، رنو کپچر، پارس ای  ال ایکس، گرند ویتارا و وانت آریسان حضور فعالی دارد؛ خودرو اس7 که تولید آن در سایت ایران خودرو خراسان آغاز شده است، جای خالی یک شاسی‌بلند دارای قیمت مناسب را در سبد محصول ایران‌خودرو پر می‌کند.

علاوه بر ایران‌خودرو، سایپا، کرمان خودرو، بهمن موتور، مدیران خودرو، راین خودرو، رامک خودرو، مدیاموتور، جیلران و... از دیگر شرکت‌های فعال در حوزه خودرو هستند که امسال در نمایشگاه مشهد شرکت کرده‌اند.

تلاش خودروسازان به‌ویژه ایران خودرو بر این است که محصولات خود را مجهز به آپشن‌های روز کرده و علاوه بر مصرف کم، انتظارات مشتریان را در زمینه طراحی، کیفیت و خدمات پس از فروش برآورده کنند.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو طي پيامي به مناسبت برگزاري نمايشگاه بين‌المللي خودرو و قطعات مشهد ، حضور در اين نمايشگاه را فرصت مغتنمي براي تعامل خودروسازان با ساير بخش‌ها در راستاي توسعه اين صنعت در كشور دانست.     

هاشم يكه‌زارع اعلام كرد: برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي و حضور قدرتمندانه خودروسازان در اين نمايشگاه‌ها ضمن ارايه آخرين دستاوردها و نمايش توسعه اين صنعت در كشور، مي‌تواند نمايشگر ظرفيت توسعه كشور و توجه دادن همگاني به توانمندي‌هاي موجود در مسير توسعه باشد.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته مشهد  از 26 تا 30 مردادماه سال جاری  در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

ارسال به دوستان
سیتی با گل دقیقه 91 از شکست مقابل آرسنال 10 نفره گریخت وزیر کشور: تعیین تکلیف کارگران محبوس معدن طبس در اولویت است تراکتور به مسیر پیروزی بازگشت؛ سپاهان در دربی اصفهان متوقف شد سورپرایز بزرگ امباپه برای دختر دژاگه؛ هدیه ویژه ستاره فرانسوی به آلیشا (عکس) مسیر دشوار ایران در جام جهانی فوتسال؛ از مراکش تا احتمال رویارویی با برزیل شیوه‌نامه انضباطی جدید دانشجویان برای اجرا به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد پرسپولیس در آستانه دربی با چالش بزرگی روبرو شد؛ تایید مصدومیت همسترینگ ارونوف  مدارس بجنورد دوشنبه تعطیل شد مرگ در اعماق معدن/ سیمای معدن‌چی در سینما هم مظلوم است ۶ نفر از حادثه دیدگان معدن طبس ترخیص شدند فوت 5 نفر بر اثر حادثه رانندگی در چهارمحال و بختیاری هالند و رونالدو، شانه به شانه؛ رکوردشکنی ادامه دارد ایران با اقتدار به مرحله یک هشتم نهایی رسید؛ صعود شاگردان شمسایی با پیروزی بر فرانسه (+خلاصه بازی) دادگستری: دیه کارگران معدن طبس در روزهای آتی پرداخت شود هشدار جدی فرمانده ارشد نظامی به اسرائیل؛ آمریکا نباشد در عرض 24 ساعت نابود می‌شوید