۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۳۰-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۱۲۹۲۲
انتشار: ۱۴:۵۱ - ۳۰-۰۵-۱۳۹۴

کامل ، کاملتر از همیشه ( عکس )

بهمن کامل این فصل توانسته است بسیار موثرتر از فصل قبل برای دراگان اسکوچیچ عمل کند.
 بهمن کامل این فصل توانسته است بسیار موثرتر از فصل قبل برای دراگان اسکوچیچ عمل کند.

به گزارش " ورزش سه " پس از رفتن آل نعمه از فولاد ، بهمن کامل توانست زوج خط دفاعی مساریچ شود و در این چند بازی توانسته بسیار خوب عمل کند و با تکل ها و دفع توپ های به موقعش مهره ی موثری برای فولاد باشد.
کامل که فصل قبل با حضور ایوب والی و آل نعمه کم تر به بازی گرفته شده بود حال به دقاع اصلی فولاد تبدیل شده واین دفاع فولاد در بازی دیروز توانست یکی از بهترین های میدان باشد.شاید با ادامه ی لیگ و هماهنگ تر شدن کلما و مساریچ خط دفاع فولاد مستحکم تر بشود.


برچسب ها: کامل
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته